Weekend festival dag 1

God morgon! Hann inte alls blogga igår men jag har en rimlig orsak, jag nämnligen varit på Weekend festival!
 
Dag 1 gick faktiskt riktigt bra trots att jag troligen fick solsting och var dödstrött hela dagen efter resan ner till Helsingfors! Och David Guetta var helt klart bäst! Vi såg även DJ Bl3nd, Showtek och Hardwell. Ikväll ser jag mest fram emot Armin van Buuren, Avicii, Example, Martin Garrix och sedan om vi ännu hinner vill vi se Tungevaag & Rabaan och R3hab! Så det är ganska många artister vi försöker hinna med idag! 

Men nu ska jag stiga upp och hoppa i duschen och sedan äta något och efter det börjar vi så småningom röra oss mot Weekend området igen!




Tezzo    •  

Nice!

johanna    •  

Har en tävling där du kan vinna sminkprodukter!
Kika gärna in och delta! :)

Sanna Eriksson    •  

David Guetta är grym! Åh är värsta avis :D

Tack för att du ställde frågor till min frågestund! Del 1 ligger uppe, och del 2 kmr imorgon :-)

Emilia Liljedahl    •  

Så himla fin du är! :)

ebba    •  

vad kul & så himla fin!
svar. tack så jättemycket :) kram

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Härligt med festival! Om än inte min musiksmak! Hoppas på att få åka på festival nästa sommar ^^

Linn Strömberg    •  

ÅH DAVID!!!! *_*

Elin    •  

Så fin du är!

Prietha    •  

Åh så bra artister! Skulle du vilja göra ett bloglovin byte? :)

johanna    •  

Kul :D

S A N N A♥    •  

Åh vad kul!!!!

Pauline    •  

vad roligt!

Rebecka    •  

Åh vad roligt!

Svar:
Det var det också :)

Ha en fortsatt fin söndag ♥

Kram

MATILDA ROSQVIST    •  

åh pommes så gott!

Amanda    •  

Åh så kul med festival!

Amanda Engberg    •  

Så härliga bilder! :)

Sanna | Beauty & Design    •  

Men woow, gud vad härligt och roligt :)

Ellen Gräntz    •  

Åh vad roligt med festival!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!