Weekend festival

På fredagmorgon startade vi ner mot Helsingfors för att på kvällen åka till Weekend Festival! Detta var verkligen en superbra helg, den bästa helgen i år hittils faktiskt! Längtar redan tills nästa år för då är jag ju 18 år så då slipper man ju dit själv och kan boka hotell själv osv! 
 
Vi såg många superbra artister men tycker att de skulle ha kunnat ändra lite i ordningen vissa artister spelade, för vi hann inte dit till klockan 3 någon av dagarna så vi missade flera bra artister. 
En sak dock som var en riktigt kul överraskning var att Mr.Probz kom och sjöng ''Another You'' när Armin van Buuren spelade! Samma sak var det också när Showtek spelade så kom någon in och sjöng en av deras låtar! Sånt uppskattas riktigt mycket!
 
Något jag också inte förstod var att Coca-Cola har de två senaste åren sponsrat med gratis dryck och att man fick trycka egna burkar, men i år var man tvungen att betala 3€ / ca 30kr för en halvliters dryck? Och kön till vattenpåfyllningen var så lång så att det skulle ha tagit 30 min att stå och köa. 
 
Men annars så var detta en superbra resa trots några konflikter och saker som skulle kunna ha varit bättre, men så är det ju nästan alltid! Nu är det bara att tagga tills Weekend Festival 2016!


ebba    •  

så härliga bilder!
svar: de är så snyggt ju, hittade mina på stadium :) kram

Natalie Salazar    •  

vilka härliga bilder och va kul med festival :)

N    •  

Vad roligt :D

Anonym    •  

Åh vad kul det ser ut!

Rebecka    •  

Vad roligt!

Emmy    •  

Åh va kul! :)
Kram

Linn Strömberg    •  

Alltså du och din kille tho *_* <3

Prietha    •  

Gud så kul!

Amanda Engberg    •  

Så roligt det ser ut!

Celine    •  

Åh så kul!

Jennifer    •  

Åh nu harmar det lite att man själv inte hade biljett. Kul att du hade ett bra veckoslut :)

Elin    •  

Det låter som att du har haft det bra! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!