Tung måndag

Lite inspo från min tumblr!
Nu är äntligen denna skoldag över! Har ju hälsokunskap på ''kvällsgymnasiet'' efter skolan varje måndag så har alltid en helt fullspäckad dag just den dagen. Nu har jag då äntligen sluppit all skola för denna dagen och kommer att spendera kvällen och natten hos William eftersom att jag bara har gymnastik imorgon och börjar klockan 1, superskönt med en lång sovmorgon! Behövs verkligen!
 
Snart kommer förresten min nya design upp på bloggen! Direkt jag har fått bilderna av Sarah som vi fotade i lördags och då jag har gjort headern så börjar det mesta vara klart, så hela designen borde vara uppe denna veckan redan! Är så spänd på den nya designen eftersom att den känns så mycket fräschare och mera ''jag'' än denna jag har nu!
 
Hur har din vecka startat?


Alice    •  

Roligt med en ny design!!

Linn Strömberg    •  

Åh vad skönt med sån lång sovmorgon!

linah    •  

vilka snygga bilder:D!!

Julia    •  

spännande med ny design :)

MALIN    •  

Min dag har också varit lite tung, men det är för att jag är trött.... Hoppas din tisdag blir bättre :) Kram

Lady Mischievous    •  

Tack sötnos! Sorry för segt svar, har precis efter en liten paus startat en ny blogg och tänkte svara på alla kommentarer ifrån min gamla nu :)
Kul med nys design, ska bli spännande att se :)

Amanda    •  

Min vecka startade ganska bra :)

Amanda Engberg    •  

Så härlig inspo! :)

Carro    •  

Måndagar brukar vara rätt tunga, tur det är tisdag idag :)

VERONICA - fashion blog    •  

Såå så fina bilder :) Verkligen härliga! :) Kramar fina du!

Hanna Sahlqvist    •  

Men åhh mys kväll!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Underbart med lång sovmorgon! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Skönt med sovmorgon :)

ebba    •  

vad skönt med sovmorgon!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så skönt när en sådan dag är avklarad! Vad spännande med ny design, det ser jag fram emot att se! :)

Pauline    •  

vad jobbigt, men skönt att du fick sovmorgon idag då :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!