T.G.I.F

Thank god it's friday! Dagen som jag har längtat efter hela veckan är äntligen här och nu ska jag njuta av lite ledighet före två dagar med jobb (lördag & söndag)! 
Imorgon ska jag och Sarah ut och fota lite bilder som bland annat ska finnas i min nya design som är på kommande! Har haft min nuvarande design i en evighet känns det som och jag tycker det börjar vara dags för lite nyare och fräschare!
 
Har hunnit vara en sväng till stan efter skolan idag och kom precis hem. Fick med mig lite saker hem från stan som behövdes och kommer säkert att visa upp vad jag köpte i ett inlägg senare! 
Ikväll blir det alltså bara mys hela kvällen och så ska jag se på Fångarna på fortet, (Gunilla Persson och Kissie är väl med ikväll?)  så då jag blir åtminstone lite utvilad inför nästa skolvecka!
 
Vad ska du hitta på i helgen?


Ebba    •  

Vad mysigt & så fin!
Svar: tack så mycket :) ja de förstår jag! Kram

Prietha    •  

Åhh, har fångarna på fortet dragit igång? Dags att kolla! Hoppas jobbet imorgon och på söndag går bra :)

Emma Engström    •  

Så fin du är och spännande med en ny design! :D

Amanda    •  

Längtat så efter helgen! Ska ha kräftskiva :)

Cassandra    •  

Så gött med helg!

Rebecka    •  

Trevlig helg! :)

MALIN    •  

Fina fina du! Hoppas fotograferingen idag går bra :) Kram

Skogsraah ☾    •  

Så fin du är :) Vi ska packa och ta det lugnt!

S A N N A♥    •  

Spännande med en ny design!!

VERONICA - fashion blog    •  

Men så härligt tjejen! Guuud så fin du är. Så fin!

Pauline    •  

härligt! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!