Sommarfavoriter

Nu tänkte jag göra ett litet inlägg om mina skönhetsfavoriter i sommar! Dessa produkterna har jag alltså haft som favoriter och alltid använt i sommar :)
Handkräm och ansiktskräm från Lumene! Handkrämen är den absolut bästa jag någonsin har testat! Har inte någon riktigt stark parfym som mina händer annars kan reagera på och få utslag av. Perfekt konsistens och neutral doft! Älskar den! 
Ansiktskrämen är gelbaserad och det känner man verkligen! Känns som om huden skulle dras ihop och bli fastare. Den svalkar även då man applicerar den på huden så den är perfekt i sommar! Gör huden även väldigt matt!
Mina absoluta favoriter till kroppen! Dessa är ju riktigt billiga och finns nästan i varenda affär man går in i! Ända dusch cremen jag kan använda är den från Dove, alla andra torkar ut min hud! Och är så glad att det finns så många olika dofter av Doves produkter, och alla doftar underbart! Min absoluta favorit är pistacho och mangolia!
Samma även med body lotionen, superbra fastän den är parfymerad! Man ser verkligen på min hud att den är återfuktad efter att jag har använt den.
Min absoluta favoritolja från SP! Luxeoil heter den och den är verkligen underbar! Gör håret så mjukt och härligt och gör att torkningstiden även påskyndas så denna gillar jag att ha i håret när jag lufttorkar det! Då jag var vid frisören blev jag faktiskt lite intresserad av ett serum från Sassoon som jag tror att jag kommer köpa efter denna! 
Och denna nagelbandsoljan som heter Xnail är superbra! Mina naglar växer som ogräs och är superstarka av att använda denna! Har inte hunnit använda den varenda dag sedan jag köpte den, men märker ändå skillnad! Undrar hur stor skillnad det skulle vara ifall jag skulle använda den varje dag? ;)
 
Vilka är dina sommarfavoriter?
 
 


Ebba    •  

Tack för tipsen!
Svar: tack så mycket :) kram

Sanna Eriksson    •  

Nice! :D

Johanna Svensson    •  

Handkräm är det bästa :) Älskar min body lotion från Taylor swift det doftar magiskt :)

Erica    •  

Kul inlägg :)

Amanda    •  

Åh, dove produkterna doftar underbart!

Prietha    •  

Tror jag ska prova ansiktskrämen när min tar slut, har en vattenbaserad just nu som är som en gel!:)

Julia    •  

Bra tips! Älskar Lumenes produkter :)
En av min favoritprodukt den här sommaren är framförallt en aloevera gel ifrån Life, har varit superbra att använt när jag bränt mig i solen, lugnar huden jätte bra :)

KRAM

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Den där oljan är jättebra :)

Amanda Engberg    •  

Har bara en och det är mitt torrschampo! :)

Maria    •  

Nagelbandsoljan och håroljan verkar härliga! :) Tror jag har haft dendär handkrämen också, fast förpackningen såg lite annorlunda ut då, men den hade samma namn. Den var hur som helst riktigt bra och hade en lagom doft! :)

Svar: Jo, det är dom! Och jag tror faktiskt att handkrämen har gått ur sortimentet :( Köpte den på Citymarket för 3€ och har inte hittat den sedan dess! Köpte också en ny från Lumene för någon vecka sedan som jag tänkte skriva om om den är lika bra :)
Henrietta Nylund

S A N N A♥    •  

Så bra tips!!!!

N    •  

Bra med lite tips :D

Sanna Eriksson    •  

Älskar dove! Helt fantastiska :D

Elin    •  

Dove är ett bra märke! :)

Liene Svärd    •  

Tack :D och visst är quoten är bra.

Jag använder någon lotion som min kompis gav, annars brukar jag inte köpa sånt själv, så tack för att man har vänner som ger produkter man själv inte unnar sig!

Jennifer    •  

Till mina sommarfavoriter hör ett korallfärgat nagellack från Essie! Gillar att ha färg på naglarna under sommaren :) Gillar verkligen Lumenes produkter, tycker det pratas alltför sällan om dem :)

Isabelle Johansson    •  

Dem är så bra :D

MATILDA ROSQVIST    •  

Vilka bra tips jag fick nu! :D

Matilda Wikblom    •  

måste ta och testa på luxeoil :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!