Sista sommarlovsdagen

Idag är det sista sommarlovsdagen för mig och William (och de andra i våran skola). De flesta andra skolorna började ju redan på tisdagen, så att börja lite senare efter sommarlovet är ju en liten fördel på yrkesskolan!
 
Så denna sista dagen av detta långa sommarlov har spenderats med att kolla på lite olika serier, bland annat det senaste PLL avsnittet! Tänker inte spoila något men har hört att många tyckte att detta avsnittet var dåligt och att de längtar tills nästa, men jag tycker egentligen att jag fick svar på precis allt jag ville och att hela serien skulle kunna sluta här? Var dock superarg då det första jag såg då jag vaknade i morse var en bild av ett stort instagramkonto som hade lagt upp vem som var ''A''. Så dumt!
Har även hunnit äta gott två gånger och nu ska vi vila oss en stund före vi åker iväg till gymmet för ett benpass!
 
Jag kommer inte att börja med frisörstudier utan börjar nu genast med gymnasieämnen i några veckor! Väldigt synd att inte ännu få komma tillbaka till salongen men ändå skönt att få avklarat ännu en del före studentskrivningarna! 


ebba    •  

hungrig jag blev nu :(
svar: ja de var det verkligen :) kram

Sanna Eriksson    •  

Stackars dig som börjar så snart :0 min pojkvän börjar den 24 och jag den 31 :0

Amanda    •  

Mums! Ska också se pll!

Tessa    •  

Var kan du se PLL avsnitten? Jag kollade på swefilmer tills dom la ner det. Tacksam för svar! Fin blogg btw ❤

johanna    •  

ser gott ut!

Isabelle Johansson    •  

Verkar som den sista dagen blev bra :D

Linn Strömberg    •  

Jag är en av ed som blev besvikna. Inte på själva innehållet, men på vem som var A. Hade inte tänkt på någon speciell som jag tyckte borde vara A, men ----, alltså... Jag vet inte. Haha!

Amanda Engberg    •  

Jag börjar 24, såå skönt!

S A N N A♥    •  

Vi börjar nästa vecka på torsdag:)

Liene Svärd    •  

Så gott med mat!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Lycka till i skolan idag! :)

sallu    •  

ignorerade all media tills jag såg avsnittet :D
tycker jag inte fick svar på "allt" typ va va grejen me ezra o blabla..
men kul att d fortsätter, tror ja skulle älska serien fast den blev dålig haha!

Svar: Tur att du kunde göra de! Jag kunde int hålla mej längre då jag såg bilden på IG! Så satt och läste artiklar om vem som var A före jag såg avsnittet, haha :D
Henrietta Nylund

Skogsraah ☾    •  

Åh, PLL <3 Men håller med om att avsnittet inte var så bra...

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Gott det såg ut :)

Linnéa Pyrrö    •  

Känns så konstigt att jag inte kommer börja skolan igen nu till hösten.. Hoppas du får en bra skolstart ! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!