One Casein

 Jag har fått chansen att testa på något som jag aldrig har testat på förut i samarbete med Fitnessguru, kaseinprotein!
One Casein® är ett protein som bryts ned långsammare än t.ex. vassleprotein, så det är superbra att dricka före man går och lägger sig eller som ett mellanmål! Man kan blanda detta i nästan vad som helst och jag är riktigt taggad på att testa göra kokosbollar och proteingröt av detta! Det är även värmetåligt så man kan lägga det i olika bakverk också!
 
Jag har endast hunnit dricka detta som proteinshake på kvällen några gånger. Smaken påminner verkligen om äkta kakao, fast inte lika starkt! Det blev lite tjockare än andra proteinshakes jag har testat förr, men det är en smaksak om man gillar det eller inte!
 
Är du suger på att testa detta? Finns i flera olika smaker HÄR!


Sarah    •  

Kul o få testa nåt nytt :)

Alice    •  

Aldrig testat något sånt!

Sanna    •  

Önskar verkligen att jag tyckte om pulver, men inte smakat ett enda bra någonsin xD men kanske är gott till bakning?

Svar: Tycker också att pulver kan bli lite för pulvriga ibland :D tror det kan vara hur gott som helst i bakverk!
Henrietta Nylund

Linn Strömberg    •  

Åh vad spännande!

Julia    •  

åh låter ju nice :)

Amanda Engberg    •  

Så roligt! :)

MALIN    •  

Jag fick också hem lite produkter från dom i veckan som jag ska få prova! Så spännande med lite nytt :)

Linnéa Pyrrö    •  

Najs med nya produkter!

Carro    •  

Roligt att testa :)

S A N N A♥    •  

Åh vad kul! hoppas det funkar!

Prietha    •  

Åh så gott det låter!

Prietha    •  

Åh så gott det låter!

Prietha    •  

Åh så gott det låter!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!