Nytt hår

Så här blev resultatet efter dagens besök till frisören! Är så nöjd med resultatet, men får börja vänja mig nu med flera centimeter kortare hår! 

Vi lade i en ny rotfärg, slingade bort den mörka delen från förra rotfärgen, slingade lite mera, lade i en lättfärg för att få fram mera gråa nyanser i håret och slutligen lite toppning och uppklippning! Är supernöjd och mitt hår känns så mjukt! Det är verkligen så länge sedan jag satt i frisörstolen och blev ompysslad, märker nu hur mycket jag saknar skolan och frisörstudierna! 

Nu är jag i alla fall redo för helgens festligheter och skolstarten som kommer snart! 


Thelma Mattsson    •  

Så fint hår, alltså älskar både längden och nyansen!<3

Julia    •  

åh vilket fint hår du har! :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Superfint! :)

Emilia Liljedahl    •  

Så himla fint hår du har! ♡

Sanna    •  

Så himla fint! :D

Erica    •  

Jättefint! :)

Evelina Meyer    •  

Jätte fint !

Louise    •  

snyggt! :)

Louise    •  

Snyggt :)Titta gärna in på min blogg om du har lust :)

Prietha    •  

GUD SÅ SNYGGT!!

Emilia ♡    •  

Skulle vara jättekul om du ville se min senaste video på bloggen! Kram på dig ♡

Amanda    •  

Åh sååå fin färg och allt!

daniela    •  

supersnyggt!!

Johanna Svensson    •  

Riktigt fint! :)

Fanny    •  

Det blev ju superfint! :D

S A N N A    •  

Så snyggt!!!

Amanda Engberg    •  

Men åh så fint! :)

N    •  

Superfint!

Louise    •  

önskar dig en underbar onsdag! :)

Pauline    •  

så galet fint!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh vad fint :)

Emilia Liljedahl    •  

Jag skulle bli jätteglad om du ville ställa en fråga i min frågestund på bloggen! Kram fina du. ♡

Elin    •  

Så fint det blev! :)

Olivia    •  

Åh vad fint! :)

jonna    •  

så fint det blev :)

Julia    •  

Skulle vara jätte kul att kanske läsa ett inlägg om hur du sköter om ditt hår, jätte vackert! ♡ Kram

Ellen Gräntz    •  

Jättefint!
sv: Självklart, du får jättegärna listan, vore kul att läsa dina svar :)

Clara    •  

Så jättefint det blev!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!