Nya smycken

 Dessa två smyckena kom också hem till mig på samma gång som halsbandet några inlägg neråt!
Örhängena har jag inte hunnit använda ännu men de är ju så simpla och fina! Har länge velat ha något från Snö of Sweden men har aldrig tagit tag i saken, men nu äger jag ett par fina simpla örhängen! 

Armbandet från Pearls for girls har jag använt med mitt Thomas Sabo armband och dom två passar riktigt fint ihop! Detta är så fint med sin simpla design :)

Jag älskar silversmycken så det är alltid kul att utöka smyckesgarderoben lite nu som då! Jag är i alla fall supernöjd över dessa! 


Ebba    •  

Åh vad fina!
Svar: ja men verkligen :) kram

Carro    •  

Fina örhängen! :)

Matilda ♡    •  

Örhängena var verkligen så fina! :)

Jennifer    •  

Så snygga! Är som du, en riktig silver-tjej :) Mitt nästa "unna mig köp" får bli ett par örhängen från marc by marc jacobs tror jag!

Hanna Sahlqvist    •  

Men åhh gud så himla fina du köpt :D
Kram Hanna!

Amanda Engberg    •  

Så fina! :)

MALIN    •  

Vilka fina smycken!

Sanna | Beauty & Design    •  

Jättefint :)

VERONICA - fashion blog    •  

wooow gud så fina!! :) verkligen superfina!

Alice    •  

Riktigt snygga!

Julia    •  

vilka fina :)

Elin    •  

Åh älskar armbandet! Så fint :)

N    •  

Fint!

Ellen Gräntz    •  

Fint! Gillar verkligen armbandet :)

Linn Strömberg    •  

Så fina örhängen!

Karin    •  

Men ooo, armbandet! Det är superfint!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!