Destroyed denim

 Mina nya favoritjeans som jag fick med mig hem från stan för några dagar sedan!
Dessa kommer från Gina Tricot och det var egentligen ett riktigt spontanköp att köpa dessa, men är så glad att jag köpte dom!

Har från förr två par söndriga jeans men dom har aldrig suttit riktigt bra på så har knappt använt dom. Har länge sökt efter ett par fina söndriga jeans som sitter bra och inte är för långa och nu tror jag att jag har hittat dom! 

Vad tycker du om söndriga jeans?


Louise M Jönsson    •  

Hej! Jag har precis kommit tillbaka till Blogg.se, vore super kul om du ville kika in på min blogg :)

S A N N A    •  

SÅ snygga! Gillar kedjan

daniela    •  

shit va snygga byxor, ser helt perfekta ut!

Linn Strömberg    •  

Grymt snygga!

Prietha    •  

Men gud så snygga!

Sanna | Beauty & Design    •  

Sjukt snygga, passade dig superbra!

Amanda    •  

Supersnyggt! Älskar trasiga jeans!

ami    •  

Dom där var grymt snygga!

MALIN    •  

Jättefina jeans! Och dom sitter ju som en smäck på dig :)

Amanda Engberg    •  

Så snygga! :)

Carro    •  

Supersnygga!!!

Rebecka    •  

Vilka snygga jeans!

ebba    •  

så himla snygga!
svar: åh men tack, vad glad jag blir <3 kram

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Riktigt fina!!

Karin    •  

Jag tycker att det är jättefint men mina föräldrar (särskilt pappa) tycker att det är superkonstigt att man betalar för söndriga kläder :/ Har själv ett par, Ralph Lauren, som jag fick förra sommaren men har inte använt dom..än!

Julia    •  

har ett par likadana tror jag, superfina! :)

Hemma Hos Felicia    •  

de ser väldigt bekväma ut!! :D

Svar: Det är dom verkligen också! :D
Henrietta Nylund

N    •  

Snygga!

Yvonne    •  

Jag har ett par svarta och gillar dem :)

Molly Fredin    •  

Supersnygga och de ser ut att sitta perfekt. Hur mycket kostade dem? :)

Linnéa Pyrrö    •  

Älskar spontanköp! Så snyggt de satt på dig, bra köp :)

Svar: Jag också! Tack! :)
Henrietta Nylund

Rebecka    •  

Snygga!

Svar:
Tack så mycket :D

Kram

jonna    •  

Så snygga :) Jag älskar trashiga jeans. Det är så snyggt!

Svar: Ja, eller hur!
Henrietta Nylund

Cecilia    •  

Spontanköp är oftast de bästa. Riktigt snygga jeans

Alice    •  

Riktigt snygga!

Madelene    •  

Riktigt snygga ! :)

Pauline    •  

kan vara snyggt om det inte är för mycket. Dom där var jättesnygga!

Minna    •  

Jag älskar söndriga och slitna jeans! Iallafall lagom mycket!

Frida    •  

Guu va snygga!!
Har varit på jakt så himla länge efter sånna men dom är alltid för långa :(
haha!

Kram

Anna Holm    •  

Snygga!

Sarah    •  

Snygga byxor .. allt bra ?










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!