Monday inspo

 Lite inspirationsbilder måndagen till ära! 
Nu gäller det för mig att njuta så mycket som jag bara kan av de sista sommarlovsdagarna då min skola börjar nu på torsdag! Kände lite börja-skolan-ångest när jag vaknade i morse och insåg hur lite av sommarlovet är kvar och att nästan 3 månader av ledighet har gått över så snabbt!

Igår precis när jag hade kommit hem från Helsingfors ringde dom från jobbet och frågade ifall jag ville komma och jobba, och eftersom att det var dubbellön som gällde så for jag och gjorde ett kort 4 timmars skift.
Och nu idag har jag sett ut Gossip Girl så nu känns det lite som om livet är över, och det känns ju alltid så när man sett ut en serie, eller är jag den ända?

Ikväll blir det födelsedagsfirande så jag väntar bara på att klockan ska bli 18 nu så jag har en orsak att stiga upp ur sängen! 

Hoppas ni får en super måndag!


Natahlie    •  

Läs gärna mitt inlägg"Vad tycker jag om storbloggarna?" och dela gärna med dig av dina åsikter till frågan som jag har ställt till alla läsare, de skulle vara kul att veta vad just du tycker! Och när du ändå är inne och kikar varför inte delta i veckans blogg? Kram på dig <3

Ebba    •  

Håller med dig med serier sådär, älskade gossipg girl och ville inte inse att de va slut alls :(

Svar: tack så mycket :) kram

Linnéa Pyrrö    •  

Underbar inspo!

Nu är bloggen på banan igen! Hoppas du haft en härlig sommar hittills :)

johanna    •  

Fin bild, kul med lite firande :D

N    •  

Härlig inspo!

Emilia Liljedahl    •  

Superhärliga bilder! Kram :)

Prietha    •  

Sommarlovet har gått förbi sjukt snabbt!
sv; har lagt till dig nu :)

Amanda    •  

Så härliga bilder!

S A N N A♥    •  

Så fin inspo!!!

Isabelle Johansson    •  

Bra inspo :D

satu    •  

Härligt inspo-inlägg!

Amanda Engberg    •  

Så härlig inspo! :)

saramariaexenia    •  

Känner lite samma, tills man hittar en ny serie. Då är livet tillbaka igen :)

Elin    •  

Så fina bilder!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Härlig inspo :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Härlig inspo!

Linn Strömberg    •  

Alltså adidasskornaaa!

Julia Wisniewska    •  

Så mycket fint inspo!

förresten så har jag just nu en tävling på min blogg där man bland annat kan vinna solglasögon/vanliga glasögon med eller utan styrka. Kolla gärna in och var med om du känner för det, hade varit jättekul :)

jonna    •  

tack :)
härliga bilder!

Pauline    •  

fin inspo!

Celine    •  

Så himla fin inspo!

Linnea, fotografier    •  

Vill ha vill ha vill ha de där skorna såå himla mycket!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!