Festival outfit

 
wknd
 
Nu är det bara 5 ynka dagar kvar tills Weekend Festival sätter igång och därmed blir lite som en avslutning av sommarlovet! Då är det ju klart att man måste börja planera lite vad man ska ha på sig under fredagen och lördagen, och jag har funderat lite med vädret och klädvalen och så här blev en outfit jag plockade ihop som lite inspiration!
 
Bekväma skor som inte faller av när man hoppar omkring och inte så lätt går sönder, helt klart ett par converse för mig, men kommer inte att ta mina renaste! En skön och enkel tröja/topp och ett par snygga jeansshorts om vädret tillåter det! Tänkte även piffa upp outfiten lite extra med flash tattoos! Kommer inte ivägen som vanliga smycken kan göra och ger hela outfiten ett lyft! 
Är inte helt 100% vad jag kommer att ha på mig, men kommer säkert att välja slutligen samma dag vad jag kommer att ha på mig under dagen/kvällen! 
 
Hur skulle din festival outfit se ut?


♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh så fin outfit :)

Amanda    •  

Så snyggt, åh så kul med festival snart!

N    •  

Snyggt!!

Emilia Liljedahl    •  

Åhh vilken fin blogg du har!
Jag har en fråga på min blogg där jag skulle behöva lite tips på videos jag kan göra! Skulle vara jättesnällt om du kunde ge mig något förslag. Kram på dig! ♡

Amanda Engberg    •  

Så snyggt! Ungefär lika, skulle ha haft låga boots istället! :)

Isabelle Johansson    •  

Riktigt snyggt :D

Vanessa andersson    •  

jättesnyggt!! :D

Elin    •  

Vad roligt, hoppas du får det kul! :)

Valeria    •  

jätte snygg outfit! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så snyggt!!

milina.blogg.se    •  

Snyggt!

johanna    •  

Snyggt! :)

Fanny    •  

Riktigt snygg topp! Jag skulle nog köra på något liknande som du till en festival men det beror mycket på vädret också. Om det inte är så varmt skulle jag troligtvis köra ett par slitna jeans. Samt ha ett par mörka skor då det lätt blir lerigt på festivaler. xD

Svar: Kul att du tänker lite likadant! :D Kommer att ta mina gråa converse som man inte ser smutsen på riktigt om de blir leriga :)
Henrietta Nylund

Fanny    •  

Riktigt snygg topp! Jag skulle nog köra på något liknande som du till en festival men det beror mycket på vädret också. Om det inte är så varmt skulle jag troligtvis köra ett par slitna jeans. Samt ha ett par mörka skor då det lätt blir lerigt på festivaler. xD

Johanna Svensson    •  

snyggt, min skulle nog ungefär se ut så med :)

Erica    •  

Såå snyggt! :)

Emilia Liljedahl    •  

Jätttesnygga kläder! ♡

josefine    •  

åh va kul att hitta någon som ska dit! min pojkvän är agent åt några av artisterna så vi åker också ett stort gäng från sverige :D

Sanna | Beauty & Design    •  

Åh vad fint :) ♡

Maria at inredningsvis    •  

Den jackan va ju bara grymt snygg :) hoppas ni äntligen fått sommar som vi.

Idag har jag Köpenhamn restips på bloggen:)

Ha en härlig helg

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

Julia    •  

Åh vilken snygg outfit!

JUNITJEJ    •  

Snyggt!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!