Fall outfit

autumn
Idag när jag öppnade väderappen på morgonen blev jag lite ledsen då jag såg att det skulle regna idag. Jag är inte riktigt redo faktikst för hösten ännu fastän jag har längtat lite i smyg efter att få börja ha på sig alla varmare kläder och klä på sig flera lager!
 
Hur som helst så blev jag lite inspirerad av att börja tänka på lite höstmode och höstoutfits så satte ihop ett kollage via polyvore som ni ser ovanför! Har blivit väldigt nyfiken på att testa på turtle neck i höst, det är något jag aldrig har testat på förr och är lite skeptisk om jag passar i det. Måste in i någon affär ASAP och testa på!
 
Ser du fram emot hösten?
 
P.S. Angående inlägget igår! Det verkade vara många som gillade inlägget då jag jämförde två concealers från MAC, så skulle det vara en kul grej om jag skulle nu som då jämföra produkter som jag har använt? :)


carro    •  

Snyggt!

ebba    •  

så himla snyggt! jag ser definitivt fram emot hösten, shoppa massor av fina höstkläder, börja min praktik & åka till London, så kul jU!

svar: det kan jag lova att det var också! :)

Matilda    •  

Väskan är ju helt underbar!

Celine    •  

SNYGGT!

Linn Strömberg    •  

Grymt snygg tröja!

MALIN    •  

Jag vill så gärna ha väskan! Den är så fin :) Kram

Netti    •  

Åh vad mycket fint! Jag har en fråga till dig angående din design? Jag håller på att flytta till blogg.se och undrar vad din design heter? En fråga till? Har du gjort din header via blogg.se? Kram

daniela    •  

så snygg outfit!!

Amanda Engberg    •  

Så snyggt! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Så fin väska :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Supersnyggt och enkelt! Gillar!

Linnéa Pyrrö    •  

Skulle bära varenda plagg av det där, så snyggt

linah    •  

åh älskar tröjan:)<3

S A N N A♥    •  

Snygga jeans!

Pauline    •  

superfint! :)

EMMA    •  

Så fint! Synd bara att jag inte tycker om höga kragar, eller ja jag tycker det är supersnyggt men jag klarar inte av att ha det själv, just för att det känns som att jag blir lite lätt strypt hela tiden haha..

Ellen Gräntz    •  

Riktigt snyggt! :)

Jessica    •  

Så snyggt :)

SofiaMaria    •  

Gillar halsduken :)

Viktoria Eriksson    •  

så snyggt, älskar hösten! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!