Augusti snapshots

Färgade håret i början av augusti i en askig ton! / Under frisörbesöket
Pizzadejt med William / Glad efter en tung jobbdag!
Var på Weekend Festival i Helsingfors! / Någon som hade saknat mig då jag kom hem
Härligt med sovmorgon! / Solade för sista gången i år

Nu är det då söndag och augusti börjar ta slut. Känns verkligen konstigt att augusti har gått så här snabbt, känns som om månaden precis hade börjat! 

Har i alla fall hunnit med en hel del under augusti månad men har inte tagit så värst många bilder nu mot slutet då skolan har tagit upp så mycket tid så glömmer man ta bilder! 

Igår var det villaavslutning eller veneziansk afton som det så fint heter och jag var inte på någon villa som dom flesta andra var utan tog det både lungt och inte så lungt i stan i stället. En bra helg har det i alla fall varit och imorgon är det tillbaka till skolan som gäller!

Har du gjort något speciellt denna månad?


norrbotten emmish    •  

så fin färg på håret du fick. =)
Ha en fin söndag

Alina    •  

sv: Har sett dom live 2 gånger och dom är grymma live!

Prietha    •  

Känns så jobbigt att sommaren bara försvann sådär, men man får njuta av dom sista solstrålarna!

Carro    •  

Härliga bilder! :)

Sanna | Beauty & Design    •  

Ser superhärligt ut :)

S A N N A♥    •  

Kul med snapshots!

Linn Strömberg    •  

Så fina bilder

MALIN    •  

Vilka härliga bilder :) Jag har nästan bara jobbat i augusti!

Alice    •  

Roligt med en tillbakablick!

Amanda Engberg    •  

Så härliga bilder! :)

VERONICA - fashion blog    •  

Häääärliga bilder, riktigt kul inlägg med :) Ha en fin måndag, karamar tjejen!

Sara Ekman    •  

Fina bilder :)

N    •  

Härliga bilder!

Boel    •  

Mysiga bilder!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Härliga bilder :)

Pauline    •  

ser ut som ett bra augusti! :)

emelie    •  

Goa bilder:)

my    •  

Härliga bilder :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!