Ansiktsmask

Igår när jag var inne på Kicks märkte jag att dom hade -20% på utvalda hudvårdsprodukter och jag som länge har sökt efter en ny ansiktsmask då min förra från LUSH tog slut så bestämde jag mig för att inte lämna butiken utan en ny ansiktsmask. Och ut kom jag då med denna som innehåller 2 engångsförpackningar. Passligt att testa något i mindre form före man köper i full size! Den var ju under 2€ / 20kr så det var ju nästan ingenting!

Jag testade denna redan igårkväll och hade inte riktigt några skyhöga förväntningar men denna var faktiskt riktigt bra! Jag har konstiga knottror i pannan som aldrig vill försvinna men jag märkte genast att dom blev färre! Huden kändes bra återfuktad efteråt och märkte inga dåliga sidor på denna! Ingen mirakelmask, men den gör sitt jobb!

Har du testat denna ansiktsmask?


ebba    •  

älskar ansiktsmasker, så bra ju!
svar: tack så mycket :) de gjorde det verkligen!
kram

S A N N A♥    •  

Skönt med mask!

Linn Strömberg    •  

Älskar när man hittar produkter som fungerar :D Själv gillar jag dock att använda mig utav sheet-masks så att man slipper allt kladd och så behöver man inte tvätta av den heller *lat*

MALIN    •  

Denna har jag hört väldigt gott om!

sandra    •  

nice!

N    •  

Bra tips, behöver lite tips :D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Den verkar bra :)

Amanda Engberg    •  

Vad bra den verkar! :)

Prietha    •  

Åh måste prova! Jag gillar verkligen mask of magnaminty!

Natalie Salazar    •  

borde ta mig en liten spa dag igen, sist jag hade en var för mina fötter :) va otroligt mysigt

Amanda    •  

Så kul älskar olika ansiktsmasker! Men den har jag aldrig testat!

jonna    •  

Har inte testat den, men kanske ska göra det nu när du tipsar om den :)

Anita    •  

Kul att den verkade bra :D

Elin    •  

Den borde man nog testa! Hoppas du får en bra helg :)

S e r e n a    •  

Har provat den med, när jag hade spakväll med mamma. Den fungerade helt bra och man kändes fräsch efteråt. Men både mamma och jag konstaterade att den sved på huden medan man hade på den. Förstår inte varför?










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!