Viva la juicy

Senaste tillskottet i min doftfamilj!
Har radat upp mina favoritdofter på en silverbricka och funderar ifall jag ska lägga den på byrån i min walk in closet, men är inte helt säker ännu! Annars placerar jag den någonstans i mitt rum :)
 
Denna parfymen köpte jag idag, mest nog för att jag fick den så billigt men gillar annars doften riktigt mycket! Perfekt som vardagsparfym :)
Nu saknas det bara några favoriter ifrån min samling tills jag är nöjd! Jag är dessutom såå nöjd hittils med min Chanel parfym jag köpte för inte så länge sedan, stor favorit!
 
Vilken är din favoritparfym?


▲ R O B I N N S    •  

Asså älskar Victoria's secret parfymerna!! De är så himla goda asså!

Jessica Antemyr    •  

Hej! Nu är dagens blogg tävlingen avslutad. Blev du vinnaren? Kika in här och se: http://nyheter24.se/modette/itgirls/jessicaantemyr/2015/04/01/dagens-blogg-vinnare/#comments

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt med lite nytt! :)

linah    •  

åh va fin design den hade:D!

Sofia    •  

Tack snälla!

Linnéa Pyrrö    •  

Kul med ny parfym!

Sanna | Design & Beauty    •  

Åh, jag älskar verkligen den doften :)

Viktoria Eriksson    •  

Kul med lite utökning! :)

MALIN    •  

Juicy Couture gör riktigt goda parfymer :) Kram

Anita    •  

Åh, härligt :-)

Rebecka    •  

Den har jag med, älskar den :D

Svar:
Åh, det förstår jag!

Ha en fortsatt fin vecka ♡

Kram

Oslofru    •  

Å den luktar så gott. Själv älskar jag parfymerna från Escada <3

Anna    •  

Många väldoftande parfymer! Älskar Britneys alla. Och en annan favorit är Flower Bomb Edt av Viktor & Rolf. Den luktar gudomligt gott!

ebba    •  

jag gillar den rosa ralph lauren, stark favorit :)

svar: tack så mycket <3

Amanda Engberg    •  

Åh vad fint!
Sv: Kul att du tyckte det! :)

Amanda Halldan    •  

Så fint du ställt alla parfymer!!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

Nice med ny

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Väldigt fin flaska. :)

milina.blogg.se    •  

Min favorit är Minajesty :)

Prietha    •  

Hur mycket kostade den? :)

Siri |Diabitfit|    •  

Nice :D Jag använder inte parfym och har aldrig gjort faktiskt :>

Cecilia Johansson    •  

Åh vad söt flaska :D

cecilia    •  

min favorit är min YSL manifesto-parfym, sååå god!

Erika    •  

Jag älskar DKNY :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!