Våffelfrukost

Våffelfrukost i morse / Testade en jumpsuit 
Har varit sugen på våfflor hela veckan så övertalade William igår att vi skulle äta våfflor till frukost idag och så blev det! Supergoda var dom dessutom :)
Testade även jumpsuiten igår som jag skrev om för några dagar sedan, till min besvikelse var den inte alls som jag hade tänkt så fick skippa den, så synd verkligen då den såg så fin ut på deras hemsida!
 
Nu har jag och william precis grillat världens godaste grillmat efter ett riktigt effektivt benpass! Resten av kvällen antar jag att blir lugn och så ska vi säkert se dom nyaste avsnitten av Revenge och Hawaii five-0!
 
Vad ska du hitta på idag?


MATILDA ROSQVIST    •  

men åh vad gott :D

Fanny    •  

Gud vad gott med Våfflor! :D

Emma Grann Fotografi    •  

Men åh vad gott!! :)

Ebba    •  

Men åh vad gott!

Svar: tack så mycket :)
Kram

Erika    •  

Måste också testa och se hur den där jumpsuiten sitter :)

MartinaOlsson    •  

hej! allt bra? :)

Siri |Diabitfit|    •  

Måste skaffa mig ett våffeljärn så jag kan göra våfflor, sjukt gott ju!

Pauline    •  

har också kollat på den jumpsuiten! synd att det var en besvikelse

Celine    •  

Men lyx!

Alicia - Alicia And Stuff    •  

Åh mums, jag som är galen i våfflor. Bättre frukost finns inte!

Malin Lindgren    •  

Gott med våfflor och du är skit snygg som vanligt!
Min dag spenderades på stan med mamma och sen har jag bara tagit det lugnt :)

linah    •  

åhh den va skitsnygg:D!

Prietha    •  

Synd att den inte satt som du ville :/

♫♪ sandra    •  

åh gott!

Amanda    •  

Åh, vad god lyxfrulle!

Annelie    •  

gott med våfflor! :) vad tråkigt med jumpsuiten :( kram

Alice    •  

omnoom vad gott det ser ut med våffelfrukost!

Sara Ekman    •  

Mums!!

junkfoodjunkie    •  

Så gott med våfflor till frukost :)

Denise    •  

myys!

VERONICA - fashion blog    •  

ÅH vad gott :) Och SÅ himla, himla fin jumpsuit! Härligt tjejen!

Linn Strömberg    •  

Tråkigt att jumpsuiten inte var som du tänkt dig!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Mums med våfflor till frukost! Bästa som finns.

Ellen Gräntz    •  

Gud vad gott med våffelfrulle!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Gud vad gott med Våfflor! :)

Emmelie    •  

Vilken frukost! Altid tråkigt när kläder inte är så som man tänkte sig! :-(

Sanna | Beauty & Design    •  

Men mums, och vilken väldigt söt jumpsuit :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!