Todays tip

 
favs

1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR | 1 HÄR / 2 HÄR
Är helt kär i allt på bilden ovanför! Var inne igårkväll och surfade omkring online och kollade på kläder och snubblade över dessa, helt perfekta nu till våren och sommaren! Allt är ju i mina favoritfärger i klädväg dessutom!
Den längst till höger är en stor favorit och det är faktiskt en byxdress! Tycker det kan vara knepigt ibland att ha på klänning så föredrar byxdressar! Denna var verkligen inte dyr heller och kommer från Ginatricot! 
 
Och är helt kär i dom beigea pumpsen men har precis köpt nya beigea klackar som kommer hem när som helst så måste nog hejda mig! Men byxdressen kommer jag verkligen gå och kolla på i affären!
 


bexollila    •  

Å tack så mkt gullet!

Sanna | Design & Beauty    •  

Mums vad snygga grejer :) Älskar framför allt klackarna!

Siri |Diabitfit|    •  

Riktigt snygga :D

ebba    •  

riktigt fina saker!
svar: åh tack så mycket :)

Koehler - Skönhetsblogg    •  

Men gaah vad snygga!!

-åh men tack! :) Kram!

Jag har precis startat en grupp på fb som kallas Blog Update. Bli gärna medlem där och länka dina nya inlägg så att du får mer besökare. Hittills är vi 250 + och det blir mer varje dag. Superkul! :D Direktlänk: https://www.facebook.com/groups/1479169619012736/

MALIN    •  

Klänningen till höger är en favorit!

Erika    •  

Jag älskar den där byxdressen :)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

wow, snygga

Linn Strömberg    •  

Den gråa klänningen är ju för fin!

Carolinahannamaria    •  

Ååh så fina klänningar! Gillar 3:an lite extra mycket :)

Amanda    •  

Åh så fint, har skorna till höger :D

Matilda Wikblom    •  

så mkt fint! älskar den första klänningen :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Förstår att du är kär i det, blev också det! :)

Nora Bååth    •  

Den i mitten var jättefin!

Sofia    •  

Så fina :D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Så snyggt! :)

MATILDA ROSQVIST    •  

åh så fint :D

Linnéa Pyrrö    •  

ÄLSKAR de beiga klackarna!! Ska leta balskor idag lite inspo är inte fel

Jessica    •  

Så fina :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så fint! Perfekt till sommaren.

Ida - foto & häst    •  

så fina plagg :D

Rebecka    •  

Snyggt!

Svar:
Det är ju pro-longwear concealern jag har :p¨

Ha en fin kväll ♥

Kram

Cecilia Johansson    •  

Älskar första klänningen :D

emma    •  

åhh vad fina grejer

michelle bergström    •  

Jumpsuiten är så sjukt fin!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!