Sunday snapshots

Dagens grillmat / Williams brors nya hundvalp
Var igår och hälsade på Williams bror och hans flickvän och deras sockersöta nya hundvalp, Kotten! Typ den minsta och gulligaste hundvalpen jag har sett! Och hon tyckte verkligen om att springa omkring och leka :)
 
Hade även min första jobbdag igår och det känns riktigt kul att vara tillbaka där och det kändes så normalt och allt flöt på riktigt bra under dagen. Känns också superskönt att få tjäna sina egna pengar nu till sommaren!
 
Söndagen här hemma har varit väldigt slapp och dagen har gått väldigt snabbt. Snart kommer William antagligen att åka hem och så blir det väl middag snart här hemma!
 
Hur har ditt veckoslut varit?


linah    •  

åh va gott:D! hoppas du får en fortsatt bra dag!

Ebba    •  

Men åh så söt hund!

Svar: tack finis :) ja riktigt mysigt!
Kram

Prietha    •  

Åhh, är det kyckling?

Svar: Ja, grillad kyckling är nog det bästa som finns!
Henrietta Nylund

bexollila    •  

Omg va söt hund!!!

Hon tackar nog

Emma    •  

Maten såg himla god ut!

Amanda♥    •  

Åh, mums vad gott!

mallin stuart    •  

Guud va gott me grillat! Min helg har vart GRYM!

Michelle    •  

Gosh vad god maten såg ut och sötaste vovven! *emoji med hjärtögon*

http://www.michellesarvilahti.com/

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Allså vilken söt hund!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

mums, det där ser verkligen gott ut!

Anonym    •  

Åh vadkul med jobb!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Härliga bilder. :) Min dag har varit jättebra faktiskt

Sara Ekman    •  

Åh så söt valp!!

Siri |Diabitfit|    •  

Aw så söt hund :)

koehler    •  

den där maten såg inte dum ut! :o

- Det var riktigt gott! Kram!

Cecilia Johansson    •  

ÅÅÅÅH vad söööt!♥

VERONICA - fashion blog    •  

Ooooh vad härliga bilder! Riktigt härliga! :) Kramar tjejen!

Rebecka    •  

Mums och vilken sötnos :)

Svar:
Ja, det är den också :)

Ha en fin måndag ♥

Kram

Fanny    •  

gud vad gott det där såg ut! :D

Annelie    •  

men åh vilken söt hund! :) vad skönt att det gick bra på jobbet, kram :)

Pauline    •  

fina bilder :) låter som en bra helg :)

Emmelie    •  

Kotten, vilket helt underbart namn på den lilla sötnosen!! :-D

Erika    •  

Vilken galet söt hund :)
Jag hade ett lugnt avslut på min söndag igår!

Jenny Karlsson    •  

sv: Tack! :)
Åh vad kul, alltid skönt att tjäna egna pengar och försörja sig själv :)

tilde [sotas]    •  

Jag dör vad söööt!!! Grattis till jobbet! :)

sofft.blogg.se    •  

Åh så söt vovve!

Simone Hallberg    •  

Verkligen som du skriver ''sockersöt''!! :)

Har du några roliga planer idag? Gå gärna in på min blogg och svara på min inläggsfråga! :)

Ellen Gräntz    •  

Vilken sjukt söt valp! Döööör. Och maten såg sjukt god ut. Var jobbar du någonstans? :)

Svar: Jobbar faktiskt på McDonald's här i Finland :)
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

maten ser god ut och hunden är dösöt!

Mikaela    •  

Valpisen är ju för söt, haha! Man kan inte sluta titta på den. :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!