Spanien throwback

Idag är det exakt ett år sedan vi reste med Williams familj till Fuengirola i Spanien!
Det var min första gång i södern och var supertaggad då att få spendera min första gång i ett vamt land i hela två veckor! Ännutill hyrde vi ett hus ganska avlägset från det mesta så det var superskönt!
 
Har längtat tillbaka dit ända sedan jag kom hem fakitskt, haha! Jag och William satt och diskuterade all mat och allt vad vi gjorde och hur mycket vi vill tillbaka dit! Allt var helt perfekt under resan!
 
Vi kommer säkert att åka till Spanien igen i höst med Williams föräldrar, men inget är bokat ännu då vi kollar ännu på hotell, men ser såå fram emot det!


Ebba    •  

Åh vad härliga bilder!

Svar: åh tack sä mycket :) samma har du knappast eftersom jag gjort min själv ;) kramis

bexollila    •  

Ska du säga hur fin som helst! Men tack!! :D

linah    •  

åh va mysigt:D!

Sanne-Madeleine Håkansson    •  

mysigt de där ser ut :D

milina.blogg.se    •  

Härligt att se tillbaka!

Elin    •  

Underbara bilder :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad mysigt ni såg ut att ha där! :)

Linn Strömberg    •  

Åh vad underbart!

Jeanette - Livet i London    •  

Förstår att du längtar tillbaka! :) Det är ju så roligt att resa.

Amanda♥    •  

Ser så härligt ut!

Sara Ekman    •  

Härligt :)

denise    •  

åh vad härligt!

Malin Lindgren    •  

Men gud så härliga bilder och vilket hus *_* Där skulle jag lätt kunnat bo :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh så härligt det ser ut :)

Siri |Diabitfit|    •  

Spanien är så härligt! Har också varit i just Fuengirola ett antal gånger :)

Svar: Åh vad härligt, det är så fint där!
Henrietta Nylund

Fanny    •  

Gud vad kul att ni planerar att åka tillbaks! :D

Svar: Ja! Kommer dock inte att åka till samma ställe, det lutar mot Gran Canaria på höslovet just nu :)
Henrietta Nylund

SaraNavjord.se    •  

vad roligt! Spanien är så fint! :)

Malin / Inte vego,men    •  

Åh vad härligt. Var i Spanien för ett par år sedan och det var fantastiskt.

Cecilia Johansson    •  

Åååh härligt med semester, aldrig varit utomlands :)

Malin ♔    •  

Åh va härligt med sol och bad :)

Pauline    •  

å så härligt!

Annelie    •  

åhh vad härligt! :)

tilde [sotas]    •  

Åh vad fina bilder!!

Ellen Gräntz    •  

Låter grymt, förstår att du längtar tillbaka :)

Celine    •  

Åh vad jag började längta utomlands nu!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Såg härligt ut :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!