Sminkförvaring

Är sååå nöjd med dessa sminkförvarings lådorna jag köpte på Jysk för någon vecka sedan! De står redan proppfulla i mitt rum och har fortfarande inte plats för allt smink, så funderar på att köpa en till låda!
 
Har ju en läppstiftshållare med 24 platsen från förr, men nästan inget av mitt smink har rymts i hålen då dom är så småa så den står ungefär halvfull nu! Dessa passar riktigt bra in i mitt rum och allt ser så mycket bättre organiserat ut nu! Dessa kostade runt 4€ /40kr och 10€ / 100kr!
 
Hur förvarar du ditt smink?


Cajsa Lindahl    •  

ja jag med! :D det är helt fantastiskt! :) hehe.. :P

fanny ahlm - hörselskadad    •  

åh så smart! Det ska jag inskaffa då jag flyttar nästa gång!

milina.blogg.se    •  

Nice! :)

Ebba    •  

Så smidigt! Jag har mitt i en sminkväska hela tiden så det är enkelt att ta med när jag sover borta :)

Svar: tack så mycket :)
Kramis

fanny ahlm - hörselskadad    •  

haha jaa eller hur =D

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Sjukt bra förvaring! :)

sofft.blogg.se    •  

Så bra förvaring!

Amanda♥    •  

Åh vad smart! Allt mitt står på en hylla bara hehe

Nathalie Tegelstam    •  

Otroligt smart, skulle också behöva en! :) kram

Sara Ekman    •  

Smart :)

Linn Strömberg    •  

Åh måste kolla om jag kan hitta en sån där på Jysk här i Norrtälje!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snyggt! :D

Jenna    •  

åh vad smart förvaring! Så skulle jag oxå kunna tänka mig att ha!
Juste, är du intresserad av länkbyten? :)

Siri |Diabitfit|    •  

Vilken smart grej! Eftersom jag typ aldrig sminkar mig ligger väl allt mitt smink i en låda någonstans :]

Julia    •  

Stilrent! Jag har mitt i en Alex 9 lådor sak från ikea :)

Emma    •  

Så smart! :)

Malin Lindgren    •  

Smidigt! Vill också köpa sånna, får kolla nästa gång jag är där :) - men de kanske inte finns här i Sverige

Mimi    •  

Vad fin den var! Mitt smink skulle inte få plats i en sån. Har mitt på en hylla i badrummet plus en hel del i badrumsskåpet plus i sminkväskan. Haha alldeles för mycket :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Snyggt! Skönt att kunna hålla bra ordning.

Emma    •  

Skulle gärna vilja ha en sån sminkförvaring! :)

Anonym    •  

Sååå smart ju!

Fani Ahl    •  

Dem var skitfina ju! Ska kanske skaffa mig någon sån, för just nu har jag allt nermosat i en stor sminkväska bara u.u

Angelica    •  

Men gud så läcker!

Rebecka    •  

Jag fick ett sminkbord av min sambo i julklapp så förvarar en del i lådan som finns i bordet. Sedan har jag lådor från Muji som på miner om dom du har. Men dom från muji är större. Så det är ett tips. Jag får dock inte plats med allt ändå, haha.

Svar:
Ja, det var jättegott!

Ha en fin tisdag ♥

Kram

Cecilia Johansson    •  

Har en sånhär utan lådorna, skulle behöva köpa en låda har för mycket grejer i den lilla haha :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!