Sista dagen av påsklovet

Nu börjar den sista dagen av påsklovet lida mot sitt slut och jag har precis kommit hem från William och ätit en supergod tonfiskssallad, mums! Ska också snart ta och göra en skinkpaj till brunchen i morgon med klassen!
 
Har nästan hela veckan sovmorgon vilket är superskönt! På onsdagen börjar jag inte förräns ungefär klockan 4 då vi har vår lilla kväll för våra mammor med vårdbehandling och manikyr och sånt kul, så denna skolveckan ser jag riktigt mycket fram emot!
 
Annars så har mitt påsklov varit riktigt skönt och blev riktigt utvilad och hann träna en hel del också!
 
Hur har ditt påsklov varit?
 


Anita    •  

Fina bilder

Anonym    •  

Verkar som om din vecka kommer bli helt okej ändå, bra start efter ett lov! :')
Kram

Cajsa Lindahl    •  

gillar din header! superfin bild!

Sofia    •  

åååh vad gott!!

Hanna    •  

Härligt med tulpaner, älskar att fota dem - blir alltid så fint!

Linn Strömberg    •  

Skönt med lite mjukstart så här första veckan! Mitt påsklov börjar den här veckan så jag är ledig nu :)

fanny ahlm - hörselskadad    •  

åh tack! Vad gott det ser ut!

Amanda♥    •  

Åh så gott! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Det ser gott ut! Här har man påsklov den veckan som kommer, men jag går ju på högskolan så jag har inget lov alls. Haha!

Cecilia Johansson    •  

Låter som ett bra påsklov :D

Anonym    •  

Hamburgaren såg dödligt god ut!

milina.blogg.se    •  

Vad skönt med sovmorgon :)

Ida - foto & häst    •  

låter härligt!! :D Mitt påsklov har precis börjat, så himla härligt hehe :')

Siri |Diabitfit|    •  

Härligt med träningen!

Sara Ekman    •  

vad gott :)

Skogsraah ☾    •  

Skönt med sovmorgon efter lovet :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Så gott det ser ut. :)

Prietha    •  

Vilken skön vecka efter lovet!

Prietha    •  

Vilken skön vecka efter lovet!

Linnéa Pyrrö    •  

Men åh är så hungrig oså fick jag syn på den godheten.. yum!

Pauline    •  

vad härligt med sovmorgon! det har inte jag kan jag säga haha

♫♪ sandra    •  

gott :)

cecilia    •  

så gott det såg ut!

Erika    •  

Lät som en skön start sådär efter lovet :)

Oslofru    •  

Å mums vilken go burgare <3

Christina    •  

Åh vad god burgaren såg ut att vara :) Min påsk var bra :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Gud vad gott! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

Åh... Blev jätte hungrig nu haha










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!