Nytt från Garnier

Detta ansiktsvatten som man kan ta bort smink med och rengöra huden med har jag testat nu några gånger och det är faktiskt helt okej! Den tar bort ögonsminket ganska bra till en början men får inte bort helt det där sista. Måste även ''gnugga'' ganska mycket för att få bort hudsminket. Den är inte dåligare än någon annan jag testat, kanske snäppet bättre än den från L300 jag tidigare hade!
 Jag såg att de hade gjort en BB-cream för kombinerad hy och då tänkte jag ge den ett försök. Jag har haft deras normala BB-cream tidigare men min hy blir väldit oljig av den.
Denna är rätt så lätt att applicera och gör inte min hud ett dugg oljig under dagen så det är ett stort plus! Dock har jag märkt lite problem på kinderna att den inte vill täcka helt där och lämnar fläckar, men måste bara återfukta ansiktet ordentligt före jag använder denna så det inte kommer fläckar!
 


Ebba    •  

Visste inte att det fanns en sådan bb-cream!

Svar: tack så mycket 😊💗

Erika    •  

Garnier har en annan produkt som är superbra! Sean använder jag en produkt från Yve's Rocher som är enbart för att ta bort ögon make-up och den är superbra!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Tänkte prova det ansiktsvattnet. :D

Sanne-Madeleine Håkansson    •  

sv: aa men visst :D kram

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Jag älskar dina inlägg med produkter! :)

Bella    •  

Vill pröva Micellar cleansing water! :D

Koehler    •  

Alltid nice med nya skönhetsprodukter!

Tack så mycket, imorgon kommer det upp ett sminktips om du gillar sånt! :)

Elin    •  

Jag älskar garnier!

bexollila    •  

Eller hur! Kul att slänga upp inspo ibland :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Roligt med nya grejer :)

Matilda    •  

har lite samma åsikt om micellar från garier, tyckte det är lite svårare att få bort ögonsminket :)

Svar: Konstigt att den var så, skulle ha tyckt om den betydligt mera om den skulle ha tagit bort det mera effektivt :)
Henrietta Nylund

Siri |Diabitfit|    •  

Kul med lite nytt!

Fanny    •  

Jag har inte provat några av de där. Som ansiktstvätt använder jag alltid bodyshops "rosa serie"(kommer inte ihåg namnet) som jag tycker är fantastiskt bra. :D

Svar: Är det Vitamin-E serien? Har länge funderat på att pröva den!
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

nice!

VERONICA - fashion blog    •  

Åh vad härligt hörru! :) Kul med nya produkter! Kramar tjejen!

Amanda    •  

Du får uppdatera oss i bloggen om hur produkterna funkar om ett tag:)

sofft.blogg.se    •  

Härligt med lite nytt :D

bexollila    •  

Nu är vinnaren av en header dragen, vann du inte så är det en ny tävling igång på direkten - KÖR -nouw.com/bexollila/tavla-om-egendesignad-headeromslagsbild-18666452










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!