New mascara

 Alltså denna mascaran!!! Har sökt efter en bra mascara ett tag nu och beslöt mig slutligen för att köpa denna eftersom att den hade så stor och fluffig borste och jag vill ha långa fransar med volym!
 
Ångrar verkligen inte en enda sekund av köpet! Den gör mirakel till mina ögonfransar! Nästan så att jag inte skulle ens behöva använda ögonfransserum, haha!
Men påriktigt, denna rekommenderar jag starkt!
 
 Vad använder du för mascara?


JUNITJEJ    •  

Så fin borste!

Ebba    •  

Min mamma köper alltid massor av olika till mig haha!

Svar: tack så mycket :) vad härligt!
Kram

Prietha    •  

Så kul att du hittat en keeper! Jag sminkar mig inte längre haha :')

Svar: Åh vad skönt, skulle själv inte vilja ge upp på smink hehe :D
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

nice!

Sara Ekman    •  

nice :)

Erika    •  

Tack för tipset :) Jag använder lite olika!

Linn Strömberg    •  

Åh! Vill också ha en mascara som ger långa ögonfransar! Använder dock inte mascara så mycket, utan fokuserar mer på min eyeliner.

linah    •  

tack för tipset:D!! behöver verkligen en bra, ny mascara för mina fransar är så korta!
sv; haha killar är så envisa!

MATILDA ROSQVIST    •  

Tack för tipset :D har så svårt för mascaror då mina fransar är så korta :/

milina.blogg.se    •  

Om den finns i vattenfast kanske jag ska ta och testa den!

Jenny Karlsson    •  

sv: Tack så jätte mycket :)

Åh vad kul att du hittat en mascara du gillar så mycket, inte testet den där men kanske ska göra :) Själv använder jag loreals miss manga mascara, den är verkligen ett tips också :)

Nathalie Tegelstam    •  

Denna verkar himla bra! Använder en silvrig från Loréal paris:) kram

Cajsa Lindahl    •  

jag gjorde inte det heller förrän Pernilla började med hennes och Sofia Wistams pod. nu försöker jag hitta fler som är underhållande och roliga att följa. så skönt med Wahlgren och Wistam för de är så otroligt roliga och det är kul att lyssna på! :D

Anna    •  

Härligt att du är så nöjd med den!

Anna    •  

Härligt att du är så nöjd med den!

Ellen Gräntz    •  

Så härligt när man hittar en man tycker så mycket om. Jag använder Max Factor Masterpiece Max, det är min absoluta favorit. :)

Svar: Funderade på att köpa den först men det blev denna istället :D
Henrietta Nylund

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Skönt med en ny mascara. :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Den verkar bra :)

Isabella Landeback    •  

Hej! Jag startade nyligen upp en giveaway i min blogg - gissa vad det är i, och vinn innehållet i påsen! Hoppas du deltar, kram! =)

Cajsa Lindahl    •  

haft en bra söndag sötnos?

Siri |Diabitfit|    •  

Nice! Jag använder ingen alls :)

Svar: Åh vad skönt :D
Henrietta Nylund

Elin    •  

Vill testa den där! :D

Julia    •  

Jag använder the rocket :)
sv: Ja det är verkligen superskojigt!

Malin    •  

Men vilket kanon tips! :) jag byter så ofta!

VERONICA - fashion blog    •  

Man får fantastiska fransar med den! SÅ bra :) Kramar fina du!

Emma    •  

Då kanske man får ta och prova den :)

Svar: Ja, den är riktigt bra!
Henrietta Nylund

Ida - foto & häst    •  

åh måste jag testa, tack för tipset :D

sara    •  

Super bra mascara! :)

Jenny    •  

Min favorit är och kommer alltid förbli, loreal voluminous x4 :)

Cecilia Johansson    •  

Härligt med en sådan bra :D funderar på att byta










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!