New favorite

Kvalitén blev inte den bästa på bilderna men ljuset ville inte samarbeta!
Det bästa som har hänt mig inom läpp-produkter! Detta läppglans från Clarins har jag bloggat om tidigare och testat flera gånger och nu är jag ägare av ett och är helt kär!
Smakar underbart och gör inte alls läpparna så där kladdiga och att håret fastnar när det blåser! Känns nästan som ett läppbalsam! Rekommenderas starkt! Finns t.ex. på kicks för ungefär 20€ / 200kr.
 
Förresten, det har ju blivit en hel del skönhets/mode relaterade inlägg på senaste tiden märker jag! Finns det något annat ni vill läsa om eller vill ni se flera skönhet/mode inlägg? :)
 
+ trevlig helg på er alla♥


Ebba    •  

Vilken härlig färg!

Svar: tack så jättemycket :)
Kram

Prietha    •  

Oj, 200kr för ett läppbalsam :/

Svar: Dock är det ju ett läppglans och dom man köper i affären kostar ju ändå typ runt 10€/100kr så då är det ju inte en sån stor summa för ett så bra läppglans :)
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

nice!

Linnéa Pyrrö    •  

Åh va nice! Kanske borde testa. Färgen såg så fin ut

Pauline    •  

vad kul :)

Sara Ekman    •  

Nice :)

Amanda    •  

Åh, kul och bra tips!

Denise    •  

Så fin färg

Elin    •  

Åh, vill testa den!

Anonym    •  

Åh den vill jag ha!!

Linn Strömberg    •  

Tycker det är kul med skönhets- och modeinlägg :D

Amanda Engberg    •  

Börja titta på den tycker jag! Men den är väldigt "grov" från början, men sen blir det bättre tycker jag! :)

Koehler - Skönhet - Tips - Åsikter - Vardag    •  

Har faktiskt inte provat något från Clarins märke, ska nog kanske inskaffa nått och prova!

- Vad bra att du redan verkar vara medveten om detta. Jo, det är ju inte hela världen egentligen men det är så mycket bättre att inte göra det!

Clara    •  

Min favorit!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!