Måndags inspo

Inspo från min tumblr
Hej på er, hoppas allt är bra med er! Jag har haft en riktigt bra start på veckan faktiskt känns det som och började sista perioden för detta läsår i skolan idag och har nu gymnasieämnen ända tills sommarlovet!
 
Jag har inga speciella planer på schemat denna veckan förutom några gymbesök och att fira lite månadsdag med William på fredag! Kommer även kanske att åka till stan på torsdagen för ett litet ''event'' i stan, men får se hur det blir! 
 
Har du några speciella planer denna veckan?


Linn Strömberg    •  

Låter som en skön vecka :D

Anonym    •  

Fin inspo!

Siri |Diabitfit|    •  

Nice med gym!

MATHILDA    •  

HEJ KOLLA GÄRNA IN MIN BLOGG HAR VECKANS BLOGG VAR GÄRNA MED :) www.mathildaphotos.blogspot.se

Elin    •  

Bara jobba i veckan! :)

Stina    •  

Härligt o höra att du har haft en bra start på veckan :)

Nathalie Tegelstam    •  

Jättehärlig inspo! :) kram

ebba    •  

åh pannkakor! tyvärr spenderas varje dag denna veckan på sjukhuset för att besöka min bror :(

svar: tack, det värmer <3

Emma    •  

Härligt att du haft en bra start på veckan!
Så fina bilder :)

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så mycket:) och vilken härlig inspiration!! KRAM

laralucy ^^    •  

nice :)

Amanda♥    •  

Vilken härlig inspo!

Skogsraah ☾    •  

Jättesnyggt!

Emma    •  

Men Gud vad skönt med en vecka utan planer! Önskar att ja oxå hade så!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Härlig inspo. :) Jag ska mest jobba och träna denna veckan faktiskt.

Sara Ekman    •  

Härliga bilder :)

Bellah    •  

Denna veckan måste jag bara plugga massa. Supertråkigt verkligen, men man måste väl lägga ner lite tid på det också. :)

VERONICA - fashion blog    •  

Gud så härliga och inspirerande bilder! :) Det gillas! Kram!

ISA    •  

vilken superhärlig inspo! behövs alltid :))

Oslofru    •  

Fina inspirationsbilder :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Låter som om du har en ganska lugn och skön vecka:)

Linnéa Pyrrö    •  

Åh mysigt med månadsdag! Jag har inga planer förutom att jag ska på arbetsintervju imon och på fredag ska jag agera modell för min kompis som är stylist!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så mycket snyggt!

Annelie    •  

så härlig inspo! :)

bexollila    •  

fin inspo!

Vanessa    •  

Så snygga bilder! Kan fastna vid weheartit huur länge som helst haha :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!