En bättre onsdag

Inspo från min tumblr
Imorse fick jag veta att två av mina lektioner idag hade blivit inställda så for till skolan klockan 9 och hade endast en lektion före jag slutade! Såå skönt och det behövdes verkligen. Har bara vilat, ätit och fotat sedan jag kom hem, så det är riktigt skönt!
 
Imorgon är det ju Valborg och det är fortfarande lite oklart hur jag ska spendera dagen. Kommer antagligen fara ut med vännerna och William eller något liknande! :) Och på första maj kommer jag att jobba, men det innebär extra pengar så det klagar jag inte över!


Sara Ekman    •  

Härliga bilder :)

Erika    •  

Men vad härligt med inställda lektioner :)

Patricia    •  

Jag hade helt förträngt att det är valborg. Själv ska jag inte göra något alls. Måste ta tag i packning och sedan ska jag lämna hunden till hundvaket osv..

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Jag hade helt förträngt att det är valborg. Själv ska jag inte göra något alls. Måste ta tag i packning och sedan ska jag lämna hunden till hundvakten osv..

Amanda Engberg    •  

Vad härligt att sluta så tidigt! Och snygg inspo! :)

Alice    •  

Härliga Insp. bilder!

Malin ♔    •  

Va skönt med bara en lektion i skolan :)

ebba    •  

kan du inte lägga upp bilder på ditt rum? såg nån jättefin bild på insta precis på det!

svar: åh tack så mycket :)
kramis

Sanne-Madeleine Håkansson    •  

inspirerande bilder :D

Celine    •  

Sådana dagar kan man ju inte låta bil att älska!

Amanda    •  

Såå fin inspo!

Anonym    •  

Kul med kort skoldag!

MALIN    •  

Härliga bilder!

Pauline    •  

å vad skönt med inställda lektioner :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så härlig inspo!!

sofft.blogg.se    •  

Vilka härliga foton :D

Siri |Diabitfit|    •  

Alltid gött med lite extra pengar!

Prietha    •  

Cash is king!

linah    •  

åhh de är sjukt mycke bättre o jobba när man väl kan haha! ha en bra valborg:D

Emma - Foto, mode och vardag    •  

sv: tack så mycket!
Super bra inspo:D

ISA    •  

underbara inspobilder!! och heja på med jobbet, bra OB ju ;)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Skönt med inställda lektioner. :)

Amanda    •  

skön skoldag! och såå fint kollage

Linnéa Pyrrö    •  

Underbara bilder ! Hoppas du hade en bra valborg trots jobb idag :)

Svar: Jodå hade det riktigt bra! :)
Henrietta Nylund

Denise    •  

ååååh längtar så sjukt till sommaren!

Amanda    •  

Hej!
Var gärna med och delta i tävlingen om en fantastisk kruka som funkar lika bra inne som ut ! http://unikaugglan.se/2015/april/vinn-en-fantastisk-kruka-2.html

Mvh UnikaUgglan

Jennifer    •  

wow, bilderna! skulle kunna sitta och scrolla bland inspo bilder i timmar. :)

Ida - foto & häst    •  

såå fint! :D

Ida    •  

Älskar bilderna!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!