Efterlängtat paket

Äntligen kom mitt efterlängtade paket från Xbeauty som innehöll Xlash pro, Xnail och oilcontrol papers.
Oil control pappren kom med på köpet så blev extra glad när jag öppnade paketet! Har väntat och väntat enda sedan jag lade beställningen med mitt presentkort på deras sida och när man får lite extra blir man ju så glad!
 
Är så spänd att testa framförallt Xlashen, är så taggad på att få fina, fylliga och långa fransar! Xnail blir också kul att testa om den gör någon skillnad på naglarna, jag har väldigt mjuka naglar som lätt går sönder, så hoppas denna hjälper mot det!
 
Dessutom har dom ju påskrea just nu på Xbeauty, så allt detta på bilden kan bli ditt för ungefär 50€ / 500kr!


Ebba    •  

Åh vad kul! Min brors tjej använde sån förut o gillade den starkt :)

Svar: tack så mycket :)
Kram

Linnéa Pyrrö    •  

Åh nice! Dock had jag hart så mycket om serum till ögonfransarna.. Att de inte slutar växa etc. Känns läskigt! Hoppas den funkar bra på dig iallfall :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Kul med paket. :D

Mathilda Augustsson    •  

Skriv gärna om x-lash serumet sen!! Vill verkligen veta om det fungerar :D

milina.blogg.se    •  

Hoppas dom funkar!

Linn Strömberg    •  

Åh jag väntar också på ett paket. Blir ju helt galen! haha

Emma    •  

Vill verkligen testa serumet för fransarna, skulle vara kul om du gjorde ett inlägg senare om vad du tycker om det!? :)
Kram

fanny ahlm - hörselskadad    •  

dödligt snygga är dem!!

Amanda♥    •  

Åh så bra!

MALIN    •  

Har hört väldigt negativt om Xlash produkter så var försiktig med dina ögon!

Jeanette - Livet i London    •  

sv: Roligt att du gillade det :)

Kul med nya produkter, alltid lika spännande att testa nya saker!

Siri |Diabitfit|    •  

Bra pris för allt det där faktiskt :D

Sara Ekman    •  

Åh vad nice :)

Pauline    •  

vad roligt :)

Elin    •  

Spännande :)
sv: ja verkligen!

Erika    •  

Du får göra en recension på dem sen :)

Cecilia Johansson    •  

Ska bli kul att se resultatet :D

Prietha    •  

Har hört mycket bra om Xlash!

Anonym    •  

Åh vad kul!

Ellen Gräntz    •  

Hoppas på recension av Xlashen senare! Funderar också på att testa :)

Svar: Det kommer nog inom någon tid då jag börjar se resultat! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!