Katt skjuten

Topp och jeans - BikBok
Denna helt basic outfiten blev dagens klädval! Inget speciellt alltså eftersom att det är söndag!
Har hunnit jobba idag och sedan köpa tårta och present till mami eftersom att vi ska fira mors dag här hemma ikväll! De flesta ser man att har firat redan på morgonen/eftermiddagen men hela familjen har haft fullt upp hela dagen så det blir lite senare!

Imorgon är det måndag och det innebär ny skolvecka, dock en riktigt kort en eftersom att vi tar helg redan på onsdag. Har dock några inlämningsuppgifter och prov att göra före jag tar helg.

Nu ska jag ta och lämna datorn och pussa på min katt som tydligen har blivit skjuten av något idag, så vi ska invänta veterinären, så jag hoppas allt löser sig!


Alice    •  

riktigt snygg outfit!

Carro    •  

Snyggt!

Linnéa Pyrrö    •  

Mors dag är ju inte föränn 31 ? Men ni firar "amerikanska" morsdag eller? :)

Svar: Njae, vet inte om man kan kalla det amerikanska eftersom att det är finländska mors dag på samma dag :D Så vi firar helt vanligt finländska mors dagen!
Henrietta Nylund

Pauline    •  

fint linne!

men vaaaa, gu vad hemskt, hoppas allt går bra!

ebba    •  

snyggt & stilrent!

svar: åh tack :) ja visst gör det!
kramis

Flisan    •  

sv: mysigt :)

Erika    •  

Men oj! Hoppas det blir bra med kissen!

Ida - foto & häst    •  

så snyggt!! :D

S A N N A ♥    •  

Åh vad fin outfit!!
Den har antagligen blivit skjuten av en människa:(

Elin    •  

Åh vad tråkigt med din katt, hoppas allt blir bra! ❤️
Sv: tack så mycket snälla du :D

Vanessa andersson    •  

Nejmen gud vad hemskt. :( håller tummarna för att de löser sig <3

Céline    •  

riktigt fint linne!!
Och hoppas allt löser sig med lilla katten! <3

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Snygg outfit! Men oj, vad hemskt med katten! Hoppas allt går bra.

carolines ♥    •  

Åh, jag gillar linnet! Superfint! :} ♥

Sara Ekman    •  

stackars katten :(

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Håller tummarna för att allting går bra med katten!

Svar: Tack så mycket, har nu uppdaterat hur det gick med katten!
Henrietta Nylund

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Hoppas det går bra!!

Koehler - Skönhetsblogg    •  

Riktigt skön outfit!

Henrietta: Ja, det är verkligen väldigt fint. Corall! :)

Rebecka    •  

Snyggt! Trist med katten, hoppas det inte är allvarligt :/

Svar:
Ja, jag med! Så spänd på att få testa!

Ha en fin måndag ♡

Kram

Emma    •  

Hoppas det blir bra med katten, så hemskt!
Jättesnyggt linne! :)

Linnéa Pyrrö    •  

Sv; Åh jaha det hade jag inte koll på! Även fast jag är finsk haha...

Svar: Haha, sånt händer! :D
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!