Tränings motivation

nike

 
Har försökt att börja ta tag i gymmet och börja gå igen när jag inte har kunnat nu på flera månader på grund av att jag inte fick anstränga mig efter operationen. 
Men nu är jag frisk från operationen men då råkar jag ju såklart åka in på flunssan alla andra också har just nu! Som tur är jag på bättringsvägen nu och har bara lite snuva men det har varit så mycket värre.
 
Att skaffa nya träningskläder är en väldigt bra motivation (i alla fall för mig!) för man blir ju så himla taggad att gå på gymmet och träna i dom nya kläderna och om man känner sig snygg så känner man ju sig också bekvämare på gymmet så! 
 
Skulle behöva någon ny träningströja för har typ bara 3 eller 4 stycken och inte så kul att träna i samma varenda gång ju så det är något som skulle behövas!
 
Vad motiverar dig att träna?


Amanda    •  

Krya!

livet med Asperger och kronisk smärta    •  

svar: vi får hålla tummarna:)

NATHALIE - Fashionblog    •  

Håller med dig, behöver också nya träningskläder för att känna mig motiverad :) Kram

ebba    •  

massa bra videos på hemmaövningar och roliga träningskläder :D
svar: haha, ja jättegott :)
kramis

Karin    •  

Tyvärr tränar jag inte då jag hellre lägger mina pengar på resor och kläder än gymkort men vardagsträningdn gör jag ju och den är ju viktig den med.

Esmeralda    •  

sv. bara sorgsen?? depression på högsta nivå hahah:D

Ida Lindborg ♡    •  

såå snyggt:D mina bästa träningstips: http://photobylove.se/2014/may/10-tips-till-traningsmotivation-trana-hur-du-vill.html#comment

Sv: hihi taaack! :D

Ida - Hon som föddes med LKG    •  

~ Välkommen in på min blogg, där du kan få följa mitt liv inom militären, att ha fötts med LKG, livet tillbaka efter bilolyckan och självklart hur det är att ha flyttat nästan 70 mil hemifrån för att plugga! ~

Mikaelas tårtor och bakverk    •  

Man får så himla mycket mer motivation när man köper nya träningskläder!

caroline ♡    •  

Sv: tack snälla! Har lagt till dig nu =)

Fröken J!    •  

Superfint! Jag planerar att börja träna igen i början av nästa år, håller på att öppna en butik nu plus att jag jobbar heltid så har inte så mycket till liv för tillfället :)
Men kommer nog kolla lite på kläder utomlands för jag vill ha lite annorlunda än alla andra. Annars var de rosa fint för de känns som allt är svart annars! :)

joicio.blogg.se    •  

träningsväskan vill jag ha

ebba    •  

visst är nya träningskläder en bra motivation :) Hoppas du kan komma tillbaka till gymmet snart :)

Pauline    •  

härligt att du får komma igång igen! snygga träningskläder kan verkligen motivera

sv; ja men verkligen! haha älskar dom <3 som godis!

Det som motiverar mig är att se filmer på folk som gör roliga saker med sina hästar, det får mig att vilja åka till stallet och träna med hästen :)

Alice    •  

sv: tack sötis!
jag skulle nog behöva köpa in några nya träningatröjor jag med!

Jennisbeauty    •  

Tyvärr motiverar typ inget mig att träna, tråkigt nog! Hahaha :)

Sara    •  

Riktigt snygga träningskläder :)

SV: jo precis det brukar man ha men gjorde en lchf variant så då har man utan recept. Sen ville jag ändå ha ris till så blev ju ändå inte lchf haha :P

Kram

VERONICA - fashion blog    •  

Åh vad mycket snyggt!! :) Hoppas du får en såndär extra underbar lördag, ha en grym dag! Kramar!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Snygga grejer :)

♫♪ sandra    •  

nice!

Emelie    •  

Så många fina träningsplagg!

J E N N I F E R    •  

Så snygga grejer!

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så jättemycket, vad roligt att du tycker det :) och nya träningskläder är verkligen nr 1 för att få motivation. Snygga, färgglada träningskläder ger sååå mycket mer till träningen :)

Lotta    •  

Sv: Tack så jättemycket, vad roligt att du tycker det :) och nya träningskläder är verkligen nr 1 för att få motivation. Snygga, färgglada träningskläder ger sååå mycket mer till träningen :)

V I L M A L A ♔    •  

HAHA inget motiverar mig XD










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!