Vad har jag gjort denna helg?

Gårdagens outfit och söta pitbullen jag var och hälsade på igår :)
 
Igår var jag hemma och degade med William tills klockan 2 tiden och då for han hem och jag till stan med Sara. Det var meningen att vi skulle shoppa men det slutade med att vi gick in till två affärer och sedan åt på subway. Efter det åkte vi till en lägenhet i Brändö där hon tar hand om sin kompis hund i fyra dagar! 
Satt där och bara kollade på tv i över 3 timmar innan jag körde hemåt.
 
Senare den kvällen blev det filmmys och William bestämde sig spontant att komma till oss. Vi kollade då på A Million Ways To Die In The West och den var riktigt rolig! :) 
 
I morse steg jag upp vid 11-12 tiden och åkte senare iväg mot GW gallerian med mamma men kom bara hem med ett bälte då jag inte hittade något annat då nästan allt var stängt!
 
Nu håller jag på att laga mat och det börjar snart vara klart så då ska vi äta! :)
 
Hoppas ni har haft en skön helg!


NATHALIE - Fashionblog    •  

Vilken snygg outfit du ser ut att ha, gillar den starkt :) kram

Ebba    •  

Så himla snygg outfit, älskar tröjan!
Svar: ja det var riktigt mysigt :)

ebba    •  

Vart har du köpt den där tröjan ? Vill ha en liknande :)

Pauline    •  

tråkigt att nästan allt var stängt

Matilda - Skönhetsblogg    •  

gillar din tröja!

Sanna Preifelt    •  

Älskar dina jeans :)

caroline ♡    •  

Sv: Men tack detsamma fina du <3 har du haft en bra helg?

Erika    •  

Vilken söt vovve :)

✰ EpiicBlonde ✰    •  

Gud vad snygg du är :) Gillar jeansen och söt hund <3

Svar: Men ååh tack fina du! :)
Henrietta Nylund

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

vad söt hund

Släpp taget. följ flödet    •  

Låter som en toppenhelg! Vilken urgullig vovve! :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Lät som en härlig helg :)

J E N N I F E R    •  

Åh vad fin du är!

Alice    •  

Jätte fin outfit, vart är tröjan ifrån?

Svar: Tröjan är ifrån BikBok och de säljer faktiskt dom igen nu i massor av olika färger :)
Henrietta Nylund

Sara    •  

Fin tröja och söt vovve :)

sv; visst är dom häftiga? :D

Vilken söt hund, helt underbar ju! ♥










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!