Ny vecka

I morse när jag steg upp kändes det verkligen surt att stiga upp, var så himla trött! Hade bara sådan lust att stanna hemma i min sköna säng hela dagen men lyckades dra mig upp sist och slutligen, bäst så!
 
Nu är det då måndag och ny vecka och nya möjligheter! Känner redan på mig att denna vecka kommer bli tung nu när jag känner mig lite sjuk, fastän jag nu är på bättringsvägen!
 
Snart ska jag ta och hoppa i duschen och tvätta håret och sedan bara ta det lungt resten av kvällen. 
Denna vecka och helg har jag faktiskt inga planer för så får se vad som händer mera in i veckan!
 
Förresten så firar ju jag och William hela ett och ett halvt år tillsammans nästa onsdag, så då blir det antagligen lite firande på resturang osv. Får se vad vi hittar på!
Och samma vecka på tisdag ska jag även färga bort min utväxt samt lägga i lite slingor kanske efter skolan.
Så har redan inbokat nästa vecka och nästa helg mycket mera än denna vecka som nu hålller på!
 
Hoppas ni har haft en bra start på veckan!


sv; ja, den är supergod! =)

caroline ♡    •  

Sv: Haha nej jag känner likadant! Läser typ aldrig böcker men vill ändå läsa dom så får hoppas att jag kommer ha orken och tiden till att läsa dom, hur lång tid det än får ta! ;) haha

caroline ♡    •  

Oj vet inte om du fick min kommentar som jag precis skickade till dig? råka klicka ner så allt försvann :P

Svar: Fick nog den haha :D
Henrietta Nylund

Celine    •  

Jag vill sno din katt haha!

Ebba    •  

Så mysiga bilder!
Svar: tack så mycket :)

ebba    •  

sv : Okej , jar brukar också göra det rätt ofta :)

Pauline    •  

midnight dare är min favorit!

NATHALIE - Fashionblog    •  

Såå söt katt och ser mysigt ut :) kram

Julia ♥    •  

Söt katt! :)

V I L M A L A ♔    •  

Krya på dig <3

Prietha    •  

Krya på dig!

Prietha    •  

Krya på dig!

Anonym    •  

Vilken söt katt :)

linnea    •  

Okej. jag är kär i din katt. Nu vet du det...

Svar: Haha ååh det är nog många som är det ! :D
Henrietta Nylund

ɑ n n i k ɑ    •  

SV: tack så mycket :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Grattis i förskott till ett och ett halvt år! :)

Alice    •  

Krya på dig!

Släpp taget. följ flödet    •  

Otroligt söt katt! Och grattis i förskott på halvårsdagen! :)

Erika    •  

Så söt kissekatt :)

Sara    •  

Hoppas du blir bättre snart :)

Madeleine    •  

min start var super :D

VERONICA - fashionblog    •  

Gud så mysiga bilder!! SÅ härliga :) Ha en underbar onsdag tjejen, hoppas kvällen blir grym! Kram!

livet med Asperger och kronisk smärta    •  

Hej tänkte bara tipsa om jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-500 unika läsare/dag:)

http://www.domkallarmighannes.com/2014/09/veckans-blogg_7.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas att du får en bra dag kram:)

livet med Asperger och kronisk smärta    •  

Hej tänkte bara tipsa om jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-500 unika läsare/dag:)

http://www.domkallarmighannes.com/2014/09/veckans-blogg_7.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas att du får en bra dag kram:)

Viktoria Eriksson    •  

fina bilder! söt katt :)

Ida Lindborg ♡    •  

så mysiga bilder :D

joicio.blogg.se    •  

Gud vilken söt kisse

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

HUR SÖT KATT ;o

Josephine - Living in London    •  

Så söt kisse!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!