Michael Kors

 
Michael Kors

klicka på bilden för att se varifrån allt är :)
Alltså jag älskar verkligen att se på och drömma om allt vad Michael Kors har att erbjuda! Det finns verkligen sååå mycket fint och i kollaget ovanför har jag plockat ihop lite favoriter ifrån det märket :)
Om man skulle ha oändligt med pengar skulle jag nog inte tveka med att köpa allt, haha!


Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Håller med, så mycket fint!

VERONICA - fashionblog    •  

Vem gör inte? Speciellt de uuunderbara väskorna!! :) Hoppas din tisdag har varit toppen! Och fortsätter så! Kramar!

Ebba    •  

Svar: åh tack :)
En mk klocka skulle inte sitta fel ;)

jonna    •  

ja verkligen :)
snygga grejer! Hade gärna haft allt! hehe

Jessica    •  

Så mycket fint! :)

Alice    •  

Älskar verkligen MK, skulle som du, vilja ha allt därifrån typ!

NATHALIE - Fashionblog    •  

Älskar MK, så fina saker :D kram

Alexandra - Lakeyours    •  

Så mycket snyggt!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Mycket fint :)

Isabell    •  

Så fina saker!

Anonym    •  

åh mk <3

Prietha    •  

Michael kors har sååå fina saker! Vill verkligen ha den svarta väskan. den första klockan och den svarta plånboken❤❤

Jennisbeauty    •  

Såååå snyggt ju!! :)

Michelle Gawronska    •  

Så himla mycket fint!

Pauline    •  

sååå mycket fint

Sara Ekman    •  

så snyggt :)

Sara    •  

Så otroligt mycket snyggt !

Sanna Preifelt    •  

Mums, jag gillar guldarmbandet väldigt mycket :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Klockorna och väskorna som han designar är verkligen en favorit! Som sagt.. Hade man haft pengarna så! ;)

Erika    •  

Jag älskar deras väskor :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!