Hur ska jag orka?

Nu är vi inne i den hemska kombiperioden i skolan som kommer räcka 6 långa veckor ut!
För er som inte vet vad det är: en period där man läser gymnasie ämnen i skolan när man har valt att ta yrkes- och studentexamen! 

Så nu kommer vi ha matematik varenda dag. Jag kommer få hjärnsläpp dessa 6 veckor av matematiken efter bara första timmen matematik idag! Och varenda dag!!!! Gråter smått inombords...

Så nu behövs verkligen det som syns på bild nummer två. Positiva tankar! 
Detta känner jag av nu att kommer vara sjuuukt svårt, kämpigt och jobbigt och får se hur länge jag står ut (hoppas ända tills studenten)! 

Finns tyvärr inget annat mer eller mindre intressant att berätta om mitt liv nu än dessa tråkiga nyheterna, så får återkomma med lite bättre humör! :)




Viktoria Eriksson    •  

ush så jobbigt! kämpa på bara :)

carolines    •  

Men gud vilka söta påslakan haha! :D har förresten startat en ny blogg, hoppas du följer med mig dit! :)

Victoria Nielsen    •  

Kämpa på! Som du säger så handlar allt om inställning!! Kramis

ebba    •  

åh gud så jobbigt, men det klarar du, jag tror på dig!
svar: tack så mycket finis :)

Emelie    •  

Åh låter inte skoj.. Kämpa på!!

Liborius    •  

positiva tankar är en bra grej:)

Mikaelas tårtor och bakverk    •  

Åh, matte som är så jävla tråkigt också!

Prietha    •  

Åh, kämpa på!

Ida Lindborg ♡    •  

såå fint! uusch då med matte, hatar det haha, men kämpa, det klarar du!

Sv: hihi det ska jag hälsa honom!:D

CECILIA    •  

sv: tack! Toppen! :D
KRAM!

Sara    •  

Bara positiva tankar som du skriver :)

Pauline    •  

jobbigt, hoppas allt går bra!

ullie    •  

åhh söta barbapappa..

skickar en styrkekram då det är inte alltid lätt att va stark

ha en fin tisdag kram

Anita    •  

Låter lite lätt kämpigt!! Men det fixar du :-)

Esmeralda    •  

sv: yes det är sant det :D älskar när det är lite folk på gymmet

VERONICA - fashion blog    •  

Du har helt rätt inställning! Grymt tjejen, du kommer fixa denna tuffa tid! :) Ha en fantastiskt fin tisdagskväll! Kram!

Alice    •  

Kämpa!!
riktigt bra bild!

Denise    •  

Det kommer kanske inte vara lätt och det kommer säkerligen inte heller vara speciellt roligt. Men du kommer fixa det och du kommer vara tacksam mot dig själv sen att du kämpade när du väl sitter där med din examen! :)

Erika    •  

Ush, det där lät ju inte roligt :o

V I L M A L A ♔    •  

Skcikar positiv energi till dig!!!! ♥♥

johanna    •  

ja, visst är dom feta! och håll ut i skolan, kommer nog gå bättre än du tror :)

Caroline    •  

Vilket fint påslakan :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!