Höst inspo

 
Har typ aldrig gillat hösten något speciellt förens nu i år! Har fakitskt ingen aning varför men tror nog en stor del varför är att jag får ha på mig lite varmare kläder som jag köpt nu som då mellan våren-sommaren men inte kunnat använd då det har varit varmt!
 
Enda minuset med hösten är ungefär det att alla blir sjuka/förkylda och alla blir smittade och så ligger man sjuk där då i en månad helt hjälplös med sin hosta och snuva.. usch, inte så värst kul ändå!
 
Vad gillar ni mest med hösten? 


Fillan    •  

Mysig inspo!

CECILIA    •  

åh, alltså hösten är den bästa årstiden!!

Celine    •  

Mörkret!

Ebba    •  

Så mysig inspo! Jag gillar att ligga inne framför massor av filmer med te och godis tillsammans med sin pojkvän och bara mysa!

Svar: ja de är verkligen så himla skönt, det är som mest man behöver värmen då :)
Kramisar

Mikaelas tårtor och bakverk    •  

Åh så mysiga bilder!

Ida Lindborg ♡    •  

ååh hösten är härligt!! det jobbiga med den är bara att ibland blir det så fruktansvärt kallt hehe.

SV: hihi vad roligt o höra, tack :D

Pauline    •  

älskar hösten, med stickat å halsdukar, tjockssockar och varm oboy

Anita    •  

Älskar hösten, så mysigt att kunna tända ljus å så inne. :-)

Erika    •  

Jag älskar tjocka koftor, att kunna tända ljus för att det blir mörkt så tidigt, filmkvällar, halloween - you name it :)

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så mycket:) Och ja, det var en väldigt bra kväll faktiskt=)

Underbara bilder!!

Vera    •  

Åh vilka mysiga bilder, önskar att det var sådär hösten var lite mer ;)

Sara    •  

Härliga bilder ! Jag gillar hösten pga av den friska luften :)

V I L M A L A ♔    •  

Jag gillar mest min födelsedag (a')

Alice    •  

Gillar nog att det är så mysigt mest, mysiga höstkvällar med ljus, te, och myskläder! mmm

Denise    •  

Vilken mysig inspo! :)

Emelie    •  

Så fin och mysig inspiration :D

Liborius    •  

åh mysiga bilder:)

ullie    •  

ha ha gillar inget alls vill ha sol o 30 gr jämt måste nog emigrera de e fel på mej :)
kanske att man änder mera ljus älskar det.!! DÄR vill ja va på bilden me braskaminen härligt ja e frusen

Anonym    •  

så fin inspo :)

sv; dock är det inte så mycket färg i den så köp inte på grund av det :) men den luktar persika! <3

Therese    •  

Tack för din fina kommentar :)♥

Viktoria Eriksson    •  

så fin inspo! :)

Prietha    •  

Hösten är sååå mysig med varm choklad, doftljus och stickat :D

Anita    •  

Myyys :D

Maria Karlsson    •  

Härliga bilder! Hösten är underbar och det jag gillar emst är alla färgglada löv :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!