Hett tips!

Just nu i Rabbles mobil app får du hela 10 % på ditt hela köp när du shoppar på nelly.com! Hur bra som helst ju?

Kanske du behöver en ny jacka eller ett par skor tills i höst/vinter? Eller kanske redan funderar på tidiga julklappar till nära och kära? Eller kanske spanat in det där sjukt snygga plagget hur länge som helst! 
Nu kan du ta tillfället i akt när du ändå får 10% på hela köpet! :)

Erbjudandet gäller tills imorgon, alltså den 26 september

Så passa på att ladda ner Rabble appen och ta del av detta erbjudande och massor av andra erbjudanden! :)





Cornelia    •  

sv: Tackar så jättemycket! :)

Alice    •  

Bra tips :)

CECILIA    •  

sv: tack så mycket :D
KRAM!

Hannah    •  

Åh! Får skynda mig in och kika! Superfin blogg♥
Svar: Tack så mycket! Kram

Sofia    •  

nice :D

Ebba    •  

Svar: åh tack :) men Gud så dåligt! Går det inte skicka tillbaka den?
Kram

Liborius    •  

bra tips:)

Anita    •  

Bra tips !

ullie    •  

ja men de har ju många fina saker ska kika in ..

men .. va snäll du är.. usch man är alltid så trött på sitt egna o vill ha nytt o göra om så är det väl ofta =)
Kram på dej o trevlig helg

Pauline    •  

nice!

VERONICA - fashion blog    •  

Åh vad bra jag som ska beställa idag!! :) Bäst! Ha en underbar fredag och en extremt härlig helg! Kram!

Viktoria Eriksson    •  

bra tips! :)

Prietha    •  

Vilket bra tips!

Erika    •  

Härligt med rabatt, tror jag har det på mitt mecenat-kort också :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!