Fullspäckad vecka

Min läxa att göra en liten halvuppsättning som jag gjorde på Sara igår // Tortilla idag till middag!
 
Förlåt för seg bloggning nu igen, ska verkligen försöka skärpa mig och hitta rätt motivation!
Mina vardagar består ju av skola från 8-15 och sedan genast hem och äta och sedan somnar jag i 3-4 timmar oftast och vaknar upp 8 tiden på kvällen och då ser jag bara på tv och går och lägger mig igen så lite svårt att klämma in något inlägg där emellan men ska försöka mitt bästa!
 
På söndagen (igår) så for jag hemåt från William klockan 12 på dagen eftersom att Sara skulle komma till mig så jag skulle locka hennes hår och lägga en liten halvuppsättning i hennes hår som inte rikitgt blev som förväntat men blev ändå rätt nöjd med den för att vara min första uppsättning någonsin!
 
Igår ska jag färga håret i skolan och resten av denna vecka är rätt så fullspäckad från och med imorgon, så får se vad allt jag hinner med då! 
 
Kommer nog självklart visa lite före och efter bilder på håret bara jag minns att ta dom! :)


SARA EMILIA    •  

Åh så himla fin din halvuppsättning blev, och gott med tortillas :) Lust att göra ett bloglovin-byte? :)

V I L M A L A ♔    •  

Sjukt fin uppsättning hörrö!!

ebba    •  

åh vad fint!
svar: ja supergott o mysigt :)
kramisar <3

Pauline    •  

så snygg uppsättning

Fröken J!    •  

Tjusigt!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Uppsättningen blev verkligen hur fin som helst :)

♫♪ sandra    •  

fint!

Mikaelas tårtor och bakverk    •  

Tycker håret blev jättefint!

Fillan    •  

Vilken fin uppsättning på håret! :)

Erika    •  

Vilken snygg frisyr :)

Viktoria Eriksson    •  

så fint hår och nam så gott :)

Alice    •  

Sjukt fin frisyr!

Prietha    •  

Jag brukar också känna att jag är trött efter skolan men brukar dra ut och träna då, man blir vekrligen full av energi! :D

Amanda    •  

Vilken fin frisyr!

Ida Lindborg ♡    •  

gottt! och så himla fint hår :D

Sv: Åh tack snälla! :D

Clara    •  

Jättefin uppsättning!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!