Color mask

Köpte denna idag vid en partiaffär i Vasa som kallas Kampaamotukku!
Var där med hela klassen och kollade på olika frisörsgrejer och allt är ju mycket billigare än på t.ex. salonger och dessutom fick vi ännu till -20% på precis allt i affären så då blev denna Color Masken min för endast 8€ / 80 kr som annars brukar kosta omkring 16€ / 160 kr. Så det kommer bli kul att testa!
 
Denna ska vara i endast 3-5 minuter och fungerar som en helt vanlig inpackning, bara att den är riktigt pigmenterad. Den här finns ju i väldigt många olika färger men eftersom att jag redan har ljusbrunt hår så kommer det väl inte bli någon chock förändring! Dessutom doftar den riktigt gott!
Har någon av er testat på en färginpackning?


ebba    •  

har haft orane inpackning, eller det var med som vanligt balsam tror jag som skulle ge färg hehe :) hade det i topparna & en gång i underhåret.
svar: åh tack :)

Alice    •  

sv: jag använde mitt 50mm (:

Jag har använt inpackning med färgpigment, lila när jag hade lila underhår och en blond för inte så längesen! rekommenderar det om man inte vill göra så stor förändring då det känns som att håret inte tar så mycket stryk iallafall!

MADDISENJ.SE    •  

Bra tips. Har faktiskt inte testat någon sån inpackning!

sv; jag brukar inte ha så ofta men det är rätt kul, livar upp en outfit rätt mycket =)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Låter spännande :)

NATHALIE - Fashionblog    •  

åh denna verkar himla bra :D kram

ebba    •  

Hoppas du haft en bra måndag :)

Pauline    •  

det lät ju smart! :)

ullie    •  

Nää har aldirg haft undrar om den e bra?
. hoppas allt är bra Här ledigt idag så helt ok här kram

Släpp taget. följ flödet    •  

Har aldrig provat, men kanske borde då mitt hår är väldigt slitet och borde klippas av :)

Fröken J!    •  

De håller dock rätt dåligt enligt mig! :)

Madeleine    •  

åå detta vill jag också testa :D fast med rosa :D

caroline ♡    •  

Sv: Jaa spindlgar är alltid vidriga! Usch!

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Sara    •  

Har faktiskt aldrig testat det, men hört mycket gott om det :)

Mikaelas tårtor och bakverk    •  

Har inte testat just den där men har en annan. Inget märkvärdigt vad jag kan tycka iallafall:)

Erika    •  

Vad fräckt, jag har faktiskt aldrig testat det :)

V I L M A L A ♔    •  

Nej har aldrig testat men blev översugen nu!!! ♥

Esmeralda    •  

sv: jodå det kommer funka! sålänge du verkligen vill :)

Prietha    •  

Hoppas det blir fint! Jag har kolsvart hår så skulle behöva bleka det några gånger innan jag kan färga så nej hahah kommer möjligtvis slinga det någon gång snart :)

CORNELIAS INTERIOR    •  

Har inte testat just denna färginpackning men lite andra, tycker det är superbra! :) Fin blogg du har!

Emelie    •  

Har aldrig testat men man blir lite sugen på att göra de!!:)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!