Spännande paket

Förlåt för rätt så dåliga bilder!
 
Har väntat spänt på detta paket från Fitnessguru i ungefär en vecka och idag fick jag äntligen hämta ut det! 
Lite som en liten julafton varje gång man ska hämta ut ett paket, jag blir alltid såå glad när jag får nått på posten, haha!
 
I paketet låg det One Amino® syror i den nya smaken cola och One Pancake® mixen och även två paket fitnessnudlar! Är såå megataggad på att testa båda två så det kommer vidare recensioner på båda två när jag har testat dom! Blir antagligen nu i helgen! :)
 
Annars idag har det inte hänt så mycket speciellt. Hade endast två riktiga lektioner eftersom att jag blödde näsblod hela morgonen så kunde inte delta i första lektionen ordentligt som var gymnastik... Så fick ligga där på golvet och hålla för näsan och hoppas på att inte hela rummet skulle bli nerblodat!
 
Annars så är snart mitt träningsförbud över och då slipper jag äääntligen tillbaka till gymmet! Ska testa aminosyrorna så snabbt som möjligt! :)


NICOLE    •  

Härligt att förbudet snart är över så du kan använda allt på riktigt :D

Charlotta Hägg    •  

Sv: Det var den också, det kan jag lova ;) Kul med paket!! Man blir lika glad varje gång :D

Alice    •  

Vad roligt med paket :D älskar verkligen att få paket, speciellt när man inte riktigt vet vad det innehåller!

Siri |Diabitfit|    •  

Alltid lika roligt o få paket :D

MATILDA    •  

Vilket nice paket :D Älskar fitnessguru!

MALIN    •  

Kul med lite nya träningsgrejer :) Svar: Verkligen!!!! Jag är så glad att jag fått detta på Burger King, många tror ju att det är världens skit-jobb men det är faktiskt ett av dom roligare jag haft. Och ja, det är jättesvårt att få jobb.... Gäller bara att aldrig ge upp!

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Kul med paket :)

emelie andersson    •  

alltid roligt med paket :)

sv: haha ja, roligt att se vad svaren blir :D

Sara    •  

Samma här, blir alltid så glad av att hämta ut paket haha :D

Sara Ekman    •  

Nice :)

Sussi    •  

Tack, Nej vad nice. Skriv gärna en recension av produkterrna. Väldigt nyfiken på dom.

Svar: Ska skriva en recension på både Pannkaksmixen och aminosyran, du får hålla utkik inom denna vecka och nästa vecka ! ;)
Henrietta Nylund

Sara    •  

Älskar fitnessgurun, har testat onepancake och de funkade helt ok om man inte är megasugen på riktiga pannkakor för man känner att det äe en pulvrig mix. Du måste berätta hur colan smakar :)

Svar: Ska göra en recension sedan på båda när jag smakat dom så du kan hålla utkik denna helg ifall Cola recensionen kommer upp då !:)
Henrietta Nylund

Anonym    •  

svar: tack så jättemycket , det värmer verkligen <3
börjar må bättre och får snart träffa min pojkvän och då brukar man släppa tankarna lite!

så kul med paket!
kramis <3

Tess    •  

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kramar

Caroline    •  

Härligt med paket! Som julafton ungefär ;)

Anita    •  

Woho, härligt :D

VERONICA - fashion blog    •  

Åh vad roligt!! :) You go girl! Ha en fantastisk onsdag, hoppas du får en riktigt grym dag! Kramar!

Catrine    •  

lät supergott va kul :)

Catrine    •  

lät supergott va kul :)

Sanna Preifelt    •  

Åh vad kul, sådant är såå bra för att höja motivationen :)

hanna    •  

åh kul med paket! :D
älskar att få hem ny saker!

sotas    •  

Åhh, jag med!! ÄLSKAR att få post haha!!

Pauline    •  

vad kul :)

My Fredblad    •  

Gud vad kul! Har du beställt hos dom tidigare och tyckte du attd et gick smidigt att beställa därifrån? :)

Svar: Har inte beställt något därifrån då jag har blivit sponsrad, men alltid när jag fått paketen har det gått sjukt bra och smidigt och har fått till mailen en tracking kod så jag kunde följa med precis var mitt paket var! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!