Provläsnings dags

Två bilder från igår
Nu har jag precis kommit hem från stan och har lagt ner mig i sängen och ska precis läsa på engelska provet jag har imorgon. 
 
Idag hade jag en håltimme på två timmar och bara sista timmen kvar efter det. När jag kom till den sista lektionen hade tydligen ungefär halva klassen strejkat och gått hem så vi gjorde bara några uppgifter och fick åka hem ca. 1 timme tidigare, skönt!
 
Nu är jag lite trött av att ha gått runt i affärer i stan och köpt b.la. 3 söta skålar och durkslag från Clas Olsson och ett nytt anteckningshäfte till skolan. Skulle även köpt en klädställning men det blev inte av än idag.
 
Nu ska jag sätta igång att läsa på provet så jag får det gjort ikväll! :)


NICOLE    •  

Lycka till med läsningen :) Och på provet imorgon såklart :)

SV: Jaså inte?? :) Känner att det är SÅ välkommet :)

Alice    •  

Jätte fint skal! är det från VS?

Svar: Det är egentligen från Caseapp men det har VS motiv! :)
Henrietta Nylund

MALIN    •  

Fin du är tjejen! Gillar verkligen ditt skal :)

Julia    •  

skönt att få sluta tidigare :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Vilken mysig bild på katten!

Prietha    •  

SKönt att få sluta tidigt!

Siri |Diabitfit|    •  

Söt Kisse! :)

Anonym    •  

Vilken mysig bild på katten :)

Ida Lindborg ♡    •  

Lycka till på provet! härliga bilder!

Sv: Tack så hemskt mycket! :D massa kramar!

Venice    •  

Va duktig du är som pluggar å! Det var iiiinte jag när jag gick i skolan! :D

Pauline    •  

nej vilken super mysig bild på sängen, med katt och allt -gos

Viktoria Eriksson    •  

fin du är, lycka till med provet! :)

Elin    •  

så mysiga bilder!

Daisy    •  

vilken söt katt, och lycka till på provet!

vendelaisabelle    •  

Jag har veckans blogg-tävling på min blogg just nu så du får gärna delta! :) Kram

Elin    •  

Några planer inför helgen?

My Fredblad    •  

Jobbigt med prov! Vad är det som ni ska ha prov på? Muntligt eller skriftligt?

Svar: Vi har faktiskt inte alls muntliga prov i Finland (vad jag vet då alltså)! Hade prov i Engelska och ett litet prov i Matematik! :)
Henrietta Nylund

Emma    •  

Tycker du det? Ska försöka göra fler såna inlägg :)

Gina    •  

Lycka till med provet :3

E m e l i e    •  

Duktig ju! :)
- oj, varför det? :O

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Kul att handla lite. :)

VERONICA - fashion blog    •  

Gud så fin du är!! :) Ha en underbar fredag och en härlig helg! Kramar på dig, fina du!

Sara Ekman    •  

Mysiga bilder :)

Tess    •  

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :D Kramar

Emma & Julia    •  

Älskar verkligen den toppen du bär! Vill ha den i alla färger haha :) Kram

Emmy    •  

Hoppas att pluggandet gick bra då! ^^

Amanda Johansson    •  

Tack sötis!
Vad mysig den andra bilden var :)

Erika    •  

Hoppas ditt prov gick bra :)

Anita    •  

Så fina bilder :D

Catrine    •  

ser mysigt ut :)

LINNEA    •  

Men sikken gosig bild den sista!

Linda    •  

fin outfit

Sara    •  

Katten ser ut att ha det mysigt :)

Hanna    •  

duktig du är! :D

lisa    •  

bra blogg :)

jag har precis börjat blogga själv, gå gärna in och kika på min också, skulle vara jätteroligt med kommentar också!

Filippa M [foto & mode]    •  

Åh vad fin outfit och söt kisse du har :) Kram

Josephine - Living in London    •  

Så fin du är! Och söt katt :)

Sandra    •  

Men åh, vilken söt gosis i sängen!

Sanna Preifelt    •  

Åh vad mysiga bilder :) Du är så fin, och kissen också hiih :)
Ha en fortsatt trevlig kväll! KRAM

Liza    •  

Vad skönt att få sluta såpass mycket tidigare! :) Lyx!!
Jättefina bilder och söta kissen är med på bilderna också!♥
Jag hoppas att pluggandet gick bra och att engelska provet kändes bra efteråt! :)
Kram

Ida    •  

Himla snygga jeans de där, var har du köpt dem? :)

Svar: De är köpta ganska nyligen från Ginatricot! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!