Midseason sale

 
Beaute Dress // Ankle Zip Boot // Mara Zip Knit // Twistlock Platform Pump // The Zip Fluffy Sweater // Structured Tote
 
Ni har väl inte missat Nelly.coms mid season sale? 
Här är i alla fall en del av mina favoriter! Funderar verkligen på att klicka hem den fluffiga jackan, den är såå snygg!
 
Har även suttit och spanat länge på klackskorna och den svarta tröjan! Tyvärr finns dom inte i min storlek längre, så får vänta tills det kommer flera storlekar av dom!
 
Har du några favoriter?


Julia    •  

snygga! :)

Madeliene    •  

sv: åh tack! :) ja verkligen :) kram

Emma    •  

jaa men precis! :D

Erika    •  

Snyggt :) Jag försöker att inte gå in och kolla där, för då lär jag utan tvekan att beställa hem något!

MALIN    •  

Finns massor som är mina favoriter men jag försöker hålla i pengarna istället ;)

Alice    •  

Den fluffiga jackan är sjuuukt snygg!

E m e l i e    •  

Åh älskar skorna och väskan! :)

Caroline    •  

Tröjan uppe till vänster var sjukt snygg!

Anonym    •  

Sv/ ja verkligen fina!

Karin Lygnersjö    •  

Har en tröja som ser typ exakt likadan ut som den svarta fast jag har köpt min på Zara ^^

Sv: Tack söta du :)

sandra    •  

Åh vilka snygga kläder! Fin blogg också :D kram!

Siri |Diabitfit|    •  

Så jäääkla snygga skor :D

Pauline    •  

älskar päsligajackor :)

Johanna    •  

Nice!

Ronja    •  

Den fluffiga jackan är verkligen jättefin! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snyggt :)

Linda    •  

super snyggt

♫♪ sandra    •  

snyggt!

Sara Ekman    •  

Snyggt :)

Emma & Julia    •  

Åhh så mkt snyggt :) Ha en jättefin kväll, kramkram!

JoJo    •  

så mycket snyggt! :D

sv; vad roligt! :)
hoppas du har haft en fin onsdag tjejen! :) kram

Sara    •  

Så snygga skor, hade köpt det direkt om jag inte redan hade haft alldeles för många höga skor :O

Ida Lindborg ♡    •  

såå snyggt!

Sv: Tack så jättemycket! :D kram

My Fredblad    •  

Skorna ser helt underbara ut! DOm svarta. Har du någon favvo då? :)

Bambi    •  

Den klänningen var urläcker :)

Emmelie    •  

Å va jag älskar rea och att göra fynd. Nellys rea brukar ju vara grym!

Emmy    •  

Den fluffiga jackan var sannerligen snygg :)

Hanna    •  

Åh sånt är trist!
hoppas du kan hitta något som funkar för dig ! :D

VERONICA - fashion blog    •  

Älskar kläningen, sååå fin! :) Ha en fantastiskt bra torsdag fina du, kramar på dig!

NICOLE    •  

Har också kollat på såndär fluffjacka! Så sugen ;)

♫♪ sandra    •  

nice!

moniki.blogg.se    •  

Ja, det är inte alls lika lätt som att använda sig utav en locktång. Men som sagt blir det lättare och finare ju mer man gör det såklart :)

Josephine - Living in London    •  

Snyggt!!

fashion    •  

Snyggt! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!