Idiot nummer två

Lilla katten för några dagar sedan / Gårdagens frukost
 
Vaknade för inte så länge sedan hemma hos mig brevid William och har precis ätit frukost! :)
 
Idag på schemat är det i alla fall ett gympass klockan 5 med Emma, men funderar på att åka dit lite tidigare och köra lite extra uppvärmning före passet! :)
 
Igår hände det dock inte så mycket. For på eftermiddagen hem till mig och sedan 10 tiden på kvällen ut till Singsby och träffade några och sedan till Smith's i Smedsby för dom har godaste hamburgarna i hela stan!
 
Sedan dock då vi körde hem så var det någon idiot som fick för sig att kasta en ölburk på min mopedbil när dom körde förbi??? Har ganska klart vem personen är som kastade burken, men tror inte det kom någon skråma eller nått men ifall det gjorde det så får personen såklart betala.
 


♡ Daniella    •  

men åh, vilken söt katt! :)

Ebba    •  

Bra att den får betala! Så himla söt misse!
Svar: åh tack :)
Kram

Anonym    •  

Vilken mysig bild

Sv ja det är så himla gott

Hoppas du få en mysig söndag

Alice    •  

Whut? hur tänker man om man kaster en ölburk?

Svar: Verkar nog lite som om inte någon tänker riktigt ordentligt i dom trakterna jag bor på!
Henrietta Nylund

Pauline    •  

så söt kisse!

B Y S M J    •  

sötnos på första bilden!

vilka jäkla människor det finns alltså!

Victoria    •  

haft en bra helg? :)

Josephine - Living in London    •  

Så söt kisse! :D

Viktoria Eriksson    •  

så söt! :)

Erika    •  

Så söt kisse :)

ami    •  

Åh vilken jävla fjant. Synd att det finns så omogna personer.

Ida Lindborg ♡    •  

åh vilken söting o vad gotttt!!
men fy vilken omogen människa, trist när folk håller på så!

Sv: tack snälla! :D

CECILIA    •  

vilken sötis!!

sv: nästan så tårarna kommer fram :)
KRAM!

ullie    •  

åhh idioter!! :/

åhh lille sötgrisen i soffan . lknar min alice lite . vit me prickar e min alice :)

Sara    •  

Vilken söt katt :)

Anita    •  

Ååå, lilla missen :-D

Tinis - en humorblogg    •  

Haha blev så himla sugen på äggmacka nu!

Och vilken tönt som kasta ölburken. Gah. Alltså. Folk.

Kram!

VERONICA - fashion blog    •  

God frukost! Mummms! :) Det ska jag nog testa imorgon! :) Hoppas du får en riktigt bra start på veckan, ha en fin måndag! Kramar!

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så jättemycket, vad snäll du är :) och vilka fina bilder, sötaste katten ever :D

Flisan    •  

Söt katt :D

Amanda    •  

Nämen vilken söt katt! :D

Jennifer    •  

Vad söt katt!
sv: Tack! :) kram

Anonym    •  

Vilken himla idiot!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!