En ny bronzer

Har precis kommit till William efter en snabb runda i stan där jag fick hem bronzern på bilden ovanför!
 
Har sökt nu rätt så länge efter en ny bra bronzer eftersom att min absoluta favorit har tydligen slutat säljas av Lumene och jag har inte hittat någon liknande som den gamla, så det blev denna från Kicks i färgen ''Summer in the city'' så nu hoppas jag den funkar lika bra!
 
Är bara en sväng här hos William eftersom att vi ska snabbt in till stan igen och sedan hem till mig för att spendera natten där.
 
Annars då? Slutade skolan ca. 1 timme tidigare eftersom att läraren höll på att få migrän, så det var rätt så skönt!
Och imorgon får jag äntligen börja träna igen, så då ska jag och William antagligen åka till gymmet och träna efter skolan! :)
 
Vad har ni gjort idag?
 


Siri |Diabitfit|    •  

Härligt med träningen :D

fashion    •  

Gott! :)

Viktoria Eriksson    •  

Så gott! :) Skulle också behöva en ny bronzer..

Sara Ekman    •  

Gott :)

Caroline    •  

Såg mumsigt ut! Härligt att du får träna imorgon igen :D

bitte    •  

Hej hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en Ipad Air
http://bittek.blogg.se/2014/september/tavling-vinn-en-ipad-air.html#comment

Catrine    •  

har ingen bronzer för tillfället, kan behövas nu när man blir lite blekare :) vilken god mat :D

Sofia    •  

Gud vad gott!!

MALIN    •  

Den där tallriken såg inte alls dum ut..... Jag har jobbat hela dagen! Hoppas du haft en grym torsdag :)

NICOLE    •  

Hoppas den är bra :D

SV: Tack! Gillar dem verkligen!

Julia    •  

Hoppas den är bra då :)

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Gott det ser ut :)

Emelie Andersson    •  

Åh vad gott! :D

Sv: tack så mycket snälla du! :) kul att du gillar den!

moniki.blogg.se    •  

Funkar bronzern bra?
Sv: tack! :D

Svar: Kan ta upp det i ett inlägg senare eftersom att det var flera som undrade! :)
Henrietta Nylund

carolines    •  

Åh det där såg gott ut!

My Fredblad    •  

Gud vad mys! Men finns den inte att köpa hem från nätet? Jag har faktiskt vsrit iväg hela dagen på ett badhus med en massa vänner :)

Tess    •  

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :D Kramar

Gina    •  

Så skönt med träning! :3

KassandraPalma    •  

ser riktigt gott ut!!

PHONTAS <33    •  

Åh du får gärna uppdatera på bloggen om den är bra eller dålig :) Letar själv oxå efter en men är så dålig på smink X)

Svar: Kan tänka mig att berätta vad jag tyckte om den! Använde den idag redan och vet inte riktigt ifall jag gillar den eller inte, den är rätt så mörk så man behöver inte så mycket på borsten men den är inte heller för orange eller röd, så den är verkligen bra för sitt pris!
Henrietta Nylund

Alice    •  

Jag har knappt gjort något idag ^^
chill att få sluta tidigare!

Ida Lindborg ♡    •  

Gottttt! och sminket verkar bra :D

SV. Tack så mycket! :D

Sara    •  

Mums så gott maten såg ut :) Och hoppas din bronzer funkar bra, annars har Make up store otroligt bra :)

Prietha    •  

Perfekt kokade ägg!!

moniki.blogg.se    •  

Ja gör gärna det ^^

Kajsa    •  

åh vilken god sallad! Är det tonfisk?

Svar: Jo, det är tonfisksallad! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!