Denna helgen

Förlåt för noll uppdatering dessa två senaste dagarna, har haft så mycket annat att tänka på och att göra så hann helt enkelt inte!
 
Denna helg har varit riktigt skön och rätt så avslappnad som mina helger oftast är! Har sovit hos William och William har sovit hos mig så som vi alltid gör på helgerna.
 
Var igårkväll (lördag) hos Lina som bor rätt så nära mig och umgicks med vänner och lite nytt folk som jag inte känt tidigare men som var riktigt trevliga och roliga! Brukar ju inte oftast vara med så många andra än William på helgerna då vi inte annars syns så mycket på vardagarna så det var kul ändå med lite omväxling!
 
I morse vaknade jag med världens hemskaste huvudvärk utan någon vettig orsak och tog nästan hela morgonen och förmiddagen att få bort den! usch..
For sedan till Hesburger och åt och sedan har vi bara legat i soffan och kollat på serier ända tills han nyss for hem!
 
Så inte så väldigt händelserik helg för min del men hoppas ni orkade läsa! :)


Emma    •  

det var jätte gott också :p
Bilden på tacosen eller vad det ska föreställa, är det de som dom gör reklam för på tvn nu? Var det gott? :)

Svar: Ja det är det! Det var faktiskt riktigt gott tyckte jag men tyckte dom var sjukt svåra att äta ur så använde till slut kniv och gaffel... Så jag rekommenderar mera nog dom som är av nacho båtarna som inte trillar ihop! :)
Henrietta Nylund

Pauline    •  

snygg outfit! nej vad jobbigt med huvudvärk :(

NICOLE    •  

Härliga bilder :D
Vad tråkigt med huvudvärken :(
SV Det var verkligen supergott =) hihi

MALIN    •  

Älskar din outfit på första bilden! Jättesnygg matchning med färgerna :)

Filippa M [foto & mode]    •  

Dina outfits är superfina!!

Svar: Men åh tack fina du! :)
Henrietta Nylund

Siri |Diabitfit|    •  

Snygg outfit längst upp :D

Alice    •  

Låter som en hemlig helg!

Sara Ekman    •  

inte kul med huvudvärk :/

Erika    •  

Lät minsann som en trevlig helg :)

Pia    •  

Fin outfit :)

E m e l i e    •  

Snygg outfit! :)

emelie andersson    •  

härliga bilder och fin outfit :D

sv: tack finis :)

Ida Lindborg ♡    •  

Så bra bilder! så tråkigt med huvudvärk, har med haft det idag. Krya på dig!

SV: hiih ja! :D

Sofia    •  

Fin outfit!

Tess    •  

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Anita    •  

Vilken snygg väska !!

Hanna    •  

ja den var super god faktiskt! Du får testa den :D
Vilka mysiga bilder !

Emma Ekstén    •  

Snygg outfit!

VERONICA - fashion blog    •  

Men gud så snyggt! :) Sååå snygg outfit, älskar hur du matchar! :) Mysigt du haft det :) Ha en grym start på veckan och hoppas den bjuder på mängder utav möjligheter! :) Kramar!

Elsa    •  

Superfin outfit!
Hoppas din dag blir toppen :)

Hanna Victoria Sahlqvist    •  

Vilken snygg outfit på första bilden! :)
Blgolovin' byte?

Sara    •  

Låter som en underbar helg men tråkigt med huvudvärk :(

Lina    •  

Vilken härlig blogg du har!

My Fredblad    •  

Mysigt, men jobbigt med huvudet! Måste bara fråga vartifrån dina skor är? Sjukt snygga!

Svar: Dom är beställda så kommer inte ihåg om de var från skopunkten eller dinsko, men dom kostade endast runt 350-399 kr! :)
Henrietta Nylund

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Fina bilder :)

Catrine    •  

ni verkar ha så mysigt ihop ni två <3 härliga bilder!

Prietha    •  

supersnygga skor! har också haft huvudvärk sedan jag vaknade och den är fortfarande inte över :/

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Snygg outfit :)

carolines    •  

Åh är det dom nya tacobröden eller ser jag helt fel ? Var dom lätta att äta ur ? :)

Caroline    •  

Snygg outfit!

PHONTAS    •  

söta ni är :)

michelle bergström    •  

Fin outfit! Vart är halsduken ifrån? :)

Svar: Halsduken är köpt på Gina tricot! :) Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!