Black vs white

black vs white

 
Klickade omkring mig på polyvore och hittade sjukt mycket fina saker och bestämde mig för att göra ett litet svart och vitt kollage! 
Svart och vitt är ju hur basic som helst och passar ju med nästintill vilken annan färg som helst, så då valde jag dom två färgerna till detta kollage!
 
Tycker verkligen dessa två färger är riktigt fina och de är mina favoritfärger förutom beige klädmässigt och annars också! Tycker guld passar så fint med dessa två färger som man ser på båda väskorna! :)
 
Om du skulle få välja en färg, vilken skulle det vara?
 


Julia    •  

så mkt fint! :)

Karin Lygnersjö    •  

Sv: Följer dig som nummer 88 tror ja, eller om de va 87 ^^

izabellesss-skönhet, hälsa och dans    •  

Älskar den vita jackan /kavajen :)

Ida Lindborg ♡    •  

Såå snyggt!

Sv. åh tack hihi! :D åh men gör det, det är inte försent! :D kram

Elin    •  

Gillade collaget:)

Har du smakat Celsius någon gång?

Svar: Jo, i början av detta år tror jag? Det är ju inte lika vanligt här i Finland så :)
Henrietta Nylund

G I N A ~    •  

så himla snygga kläder och stuffs! Man hittar alltid fina saker där man vill ha xD

ps, vill du göra ett bloglovin byte? :)

My Fredblad    •  

Skulle nog välja vitt! Och du?

Svar: Jag skulle nog också välja vitt! :)
Henrietta Nylund

Madeliene    •  

sv: jodå jag mår bättre! :)

Madeliene    •  

sv: hoppas du mår bättre!

Vilja Lingonren    •  

Brunt! Jag gillar brunt och man kan ju variera nyanserna i all oändlighet :)

Prietha    •  

Det svarta linnet är så fint!!
Jag skulle lätt välja svart, är så bekväm i svarta kläder och älskar att piffa tilll en svart outfit med ett guldsmycke :)

Filippa M [foto & mode]    •  

Ser ju super snyggt ut, vill ha!! Hoppas du får en bra kväll finis, kram :)

Johanna    •  

Svart. Alltid svart. Hahah, även fast vitt också är väldigt snyggt ;)

JoJo    •  

gud vad mycket snyggt! :D din blogg är verkligen superfin! :D kram på dig!

JoJo    •  

gud vad mycket snyggt! :D din blogg är verkligen superfin! :D kram på dig!

Emelie    •  

Om det var de plaggen skulle jag välja vit ;)
sv: eller hur!! varför kan du inte träna nu då? ;)

Svar: Har antagligen halsfluss så får inte träna på 2 veckor :/
Henrietta Nylund

carolines    •  

SV: Ja dom är väldigt snygga! Kan verkligen tipsa om dessa, de satt hur skönt som helst! :) och det kommer från en tjej som typ lever i sina leggings för jeans är för obekvämt ;) haha

Sara    •  

Åh så fina båda två, men säger nog svart :)

Matilda - Skönhetsblogg    •  

svart!

Emmy    •  

Jag tycker om färgen vitt (rent generellt) men jag tror att jag passar bättre i svarta kläder haha, så jag veeet inte :D

Sofia    •  

i detta fallet vitt!!

Erika    •  

Jag hade valt svart :)

Sofia    •  

Åh tack :D
Ha en toppen kväll!

Siri |Diabitfit|    •  

Svart helt klart :D

MARIAS MODE    •  

Riktigt snygga saker!

Caroline    •  

Mycket som var snyggt! Skulle nog välja svart :) Snyggt och så lyckas jag alltid lorta ner mina vita kläder x)

Amanda    •  

Jättebra och fin blogg :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snygga kläder. :)

Alice    •  

Jätte fint collage!

Sara    •  

Så snyggt, älskar med svart och vitt. Och då min drog är designväskor håller jag just nu på att spara ihop till en Chanel väska, kommer nog ta ett tag men så värt :)

Rebecca    •  

Snyggt :)

Amanda Johansson    •  

Jag föredrar vitt! Det är det finaste enligt mig :D Supersnygg collage!

Viktoria Eriksson    •  

snyggt! :)

pernilla    •  

vilken snygg pälsväst :D kram

pernilla    •  

vilken snygg pälsväst :D kram

Katta    •  

Snygga grejer!

Matilda Wikblom    •  

VITT!! Men tror jag tar den svarta väskan ;)

J E N N I F E R    •  

den vita klänningen är ju to die for!!

Olivia    •  

Skulle valt svart men båda färgerna är fina!

CECILIA    •  

svart hade passat mig bäst eftersom jag blir så blek med ljusa färger :/

MALIN    •  

Snyggt!

therese    •  

jag skulle nog välja svart :) men åh va svårt det var, svart och vit är ju lika snyggt ju haha :D

Kajsa    •  

snyggt snyggt! Svart vinner alltid hos mig, hehe :)

Anita    •  

Så fina saker :D

johanna    •  

snyggt!

Linn    •  

Oj så mycket fint och färgerna passar också till allting! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!