Nya jackan

Några halvdåliga bilder på nya jackan
Älskar denna nya supertjocka och mysiga jackan från Boomerang! Tog ett tag att hitta ''den perfekta'' vinterjackan och blev väldigt förtjust i denna när jag såg den för första gången!
Jag ville ha en riktigt tjock jacka som ändå var snygg, men såna är så svåra att hitta! Som tur hittade jag ju i alla fall en! :)
 
Jag är i alla fall supernöjd med denna jackan! Förutom att man ser lite uppblåst ut i den, haha!


felicia    •  

Snygg!

Jessy    •  

Fin! Sv; Jaa :D

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]    •  

Fin jacka :)

Fanny    •  

Den såg supermysig ut! :)

Pia    •  

Superfin jacka! :) Var köpte du den?

Alicia - Alicia And Stuff    •  

Vilken himla snygg och mysiga jacka!

Sv. Ja det har det verkligen varit, jag älskar söndagar!

Jennisbeauty    •  

Ursnygg jacka! :D

Moa Persson    •  

supersnygg ju!

Madeliene    •  

Jättefin! :)

SV: den är inte läskig, den är bra! :)

Elin    •  

Vad fin! Fusk att du har snö.. :)

Amanda♥    •  

Så fin! Den ser varm och gosig ut också :)

linah    •  

så fin jackaa:D

Julia    •  

snygg den var :)

Emelie    •  

Jätte fin jacka! :)

annaterneborg.blogg.se    •  

Den var riktigt fin!

Prietha    •  

Gud så fin!

SARA EMILIA    •  

Jättefin jacka!

Emmelie    •  

Den såg ju väldigt varm och gosig ut inför vintern :-D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Riktigt snygg! :)

Sara Ekman    •  

mysig :)

milina.blogg.se    •  

snygg! bortsett från pälsen ;) avskyr päls.

Sara    •  

Vilken fin jacka :)

MATILDA    •  

så fin :D

V I L M A L A ♔    •  

Sååå fiiiin

Pauline    •  

snyggt!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh vad fin! :)

Anita    •  

Snygg! :D

Maria    •  

riktigt fin jacka :)

Lydia Elstig    •  

snygg!

LINNEA    •  

Mysig jacka!

Sv; Visst var de så snyggt :)

Emelie    •  

Så fin jacka! :D

Ella    •  

Åå vilken snygg jacka! Passar jättebra på dig! Jag skulle också vilja ha snö nu :)

Vano    •  

Jättefin jacka!

Josephine - Living in London    •  

Så fin!

Caroline    •  

Riktigt fin! Håller med, är alltid svårt att hitta en jacka som man verkligen gillar :3

Amanda Johansson    •  

Åh vad snygg ! :D

Sanna Preifelt    •  

Den var jättefin tkr jag :)

Beatrice Jakobsson - Julkalender    •  

Snygg!

Rebecka    •  

Bästa jackan! Har en fast i svart som jag haft i flera år. himla gosig är den trots att man känner sig lite uppblåst i den, haha :p

Ha en fin onsdag ♡

Kram

Amanda Niclasson    •  

sv: Hej, jag följer dig nu som nummer 94 :) följer du mig? Kram

Ida    •  

Jätte fin jacka!

Cornelia    •  

Snygg jacka!

Agnes Olofsson    •  

Vilken fin jacka! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!