Ny tröja

Är så kär i min nya tröja från Vero Moda!
Köpte den för några dagar sedan för endast 13€ /130kr! Värsta kapet ju!
Materialet är såå mjukt och skönt och färgen och dragkedjedetaljen gör ju den helt super!
 
Hade spanat in en liknande tröja på Nelly i flera veckor i en annan färg och när jag såg denna så var jag bara tvungen att slå till och köpa den!
 
Kärlek vid första ögonkastet kan man ju säga!


Stickan!    •  

Jättesnygg :-)

Viktoria Eriksson    •  

så snygg! :)

Anonym    •  

sjukt fin:)

Emma & Julia    •  

Gud vilken söt och mysig tröja! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Fin!

Josephine - Living in London    •  

Åh, så fin!

emelie andersson    •  

åh så fin :D

sv: ja det är guldvärt!

MALIN    •  

Kikade också på den häromdagen - superfin!

Elin    •  

Vad gör du denna torsdag?

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Supersnygg :)

Pauline    •  

vilken fin

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf    •  

Sv: Tack så mycket :)

Vilken mysig tröja!

Klara Andersson    •  

Super snygg ju! Älskar vero moda

Amanda♥    •  

Åh, den ser jättemysig ut!

♫♪ sandra    •  

snygg!

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Fin!

sv: Ja, det är det som är tanken iallafall :)

NICOLE    •  

Vad fin den var :D

Charlotta Hägg    •  

Sv: Inte jag heller, den ser sjukt bra ut :) och fin tröja!

Hanna Victoria Sahlqvist    •  

Åh vilken fin, älskar verkligen dragkedjan där! :)

JOHANNAOFSWEDEN !    •  

Åh vad fin! :)

Sanna Preifelt    •  

Åh vad fin! Älskar gråspräckligt, det är sååå snyggt :)

Maria    •  

riktigt fin :)

Ida Lindborg ♡    •  

Så snygg!

Sv: hihi han var fantastisk! :

Hanna    •  

Jättefin tröja! Gillar detaljerna med dragkedjan :)

ericaandersson    •  

svar: ingen jag känner kör faktiskt på det, men jag måste göra något åt mitt hår så det känns värt att testa!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh vad fin. :)

sofft.blogg.se    •  

sv: Tack så mycket, din tröja var också fin :D

Sara Ekman    •  

mysig :)

Charlotte    •  

Vilken fin! Jag som älskar grått och stickat :)

Lina - my art & my life    •  

snygg! Verkar urmysig :)

Sara    •  

Snygg tröja, älskar den gråvita färgen :)

Ida    •  

Jättefin är den! Kul att du kunde få den för typ inga pengar alls :)

Alice    •  

Riktigt snygg!

Liborius    •  

fin!

Anita    •  

Himla snygg! :D

Erika    •  

Vad fin den var :)

Celine    •  

Så mysig den såg ut!

fashion    •  

Snygg tröja! :)

My Fredblad    •  

Gud vad snygg! Gillar du när det är sånna där små detaljer, te.x dragkedjan? :)

Svar: Älskar simpla plagg med småa detaljer :)
Henrietta Nylund

Julia    •  

snygg tröja :)

SARA EMILIA    •  

Supersnygg tröja!

Amanda Johansson    •  

Vilken fin och mysig :)
SV; Tack sötis!

Emelie    •  

Riktigt fin! Ska kika lite mer på den faktiskt! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!