Min nya bikini

Var en av dom två lyckliga som hade chansen att vinna en valfri bikini från Todiefor swimwear via Felicia Aveklews instagram!
 
Kan inte beskriva hur glad jag blev när jag läste mitt namn som en av vinnarna! Tänk att det blev jag av flera hundra!! Helt ofattbart :)
Så jag valde denna bikinin, Hips don't lie -light pink! Sjukt snygg på var den också!
 
Nu blir det bara att vänta tills sommaren (eller om någon resa blir av före det)!




MATILDA    •  

super fin! :)

Caroline    •  

Alltså det var den finaste bikini jag sett! Bra val! :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Men åh vad roligt! Den är så fin! Skulle också vilja ha en sådan bikini!

Maria    •  

vad snygg den är :)

ALICIA    •  

Vilken fin bikini!

Matilda Wikblom    •  

åh så kul!

Sanna Preifelt    •  

Åh vad söt den var :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh vad fin. :)

Alice    •  

Sjukt fin! dom bikinierna är verkligen To die for!

NICOLE    •  

Kul att du vann :D Och vad snygg den var!

Brownsugar    •  

Så söt!

Prietha    •  

todiefor har så himla fina bikinis!

Ida Lindborg ♡    •  

Såå snygg!!

Sv: Tack så jättemycket! :D

julia    •  

så himla fin :)

Pauline    •  

aaah vad snygg!

Pauline    •  

ååå så snygg!

Anita    •  

Snygg :D

Siri |Diabitfit|    •  

Snygg! Önskar jag gillade o bada så jag hade en anledning o köpa en snygg bikini ;D

Svar: Tycker själv inte så jätte mycket om att bada men gillar verkligen att sola! :D
Henrietta Nylund

Angelica    •  

Så söt!

Erika    •  

De är så snygga :)

MALIN    •  

Vad roligt att du vann! Stort grattis :)

Mohammedi's | Art, model & designer    •  

fint

p.s tävling på bloggen, delta gärna. Du vinner ett par valfria hörlurar från den populära märket, sudio!

G I N A ~    •  

så söt! :D

Elin    •  

Jag är dock extrem och något utöver det vanliga!

Vad gör du idag?

michelle bergström    •  

Stort grattis! Alltid kul att få vinna någonting :) Ha en fortsatt fin kväll.

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Fin! & grattis till vinsten :)

Linneaellinore - foto    •  

Gud så fin och vad kul att du vann! :)

moniki.blogg.se    •  

Sjukt snygg är den! Grattis!
Sv: åh, men tack fina du!
Jag har just nu en frågestund på bloggen så kika gärna in och ställ en fråga:)
Hoppas du får en fortsatt fin kväll
KRAM

sanna    •  

åh vad fränt att du vann! Vill också ha en sån bikini, hur ser rumpan ut i dem? Syns den mycket eller hur är det?

Svar: Har tyvärr nu just ingen bild men den är rätt mitt emellan enligt mig! Visar inte för mycket och ser inte ut som om man använder sin mormors trosor :)
Henrietta Nylund

ZINJA.se    •  

åh vad fränt att du vann! Vill också ha en sån bikini, hur ser rumpan ut i dem? Syns den mycket eller hur är det?

emelie andersson    •  

så snygg!

sv: tack så mycket, kul att du gillar dem :D

KassandraPalma    •  

åh så fin!

SARA EMILIA    •  

Men åh så kul, grattis!
Fin bikini :)

Sara Ekman    •  

Söt :)

Emma & Julia    •  

Åh de är så snygga :)

My Fredblad    •  

Gud vad kul! Grattis! Ägde du en sån bikini innan också? :)

Svar: Nej det gjorde jag inte :)
Henrietta Nylund

ericaandersson    •  

så sjukt snygg!

Fröken.A    •  

Men åhh!! En sån skulle jag vilja ha... Och komma i !! :)

Charlotta Hägg    •  

Sv: Jaså? Vad mysigt :D jag vill också ha snö.. men här skiner solen och det är 10grader varmt ute. Ganska skönt det också faktiskt:)

Fin bikini!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Men alltså nej så roligt! :)

Sara    •  

Så snygg, älskar färgen ! :)

Emma Janson    •  

Hej!
Fin blogg :)
Just nu har jag en tävling där jag lottar ut choklad och marsipan, va gärna med och tävla! Läs mer om tävlingen här: http://emmajanson.se/2014/november/tavling-i-samarbete-med-kutter-konfekt.html#comment
Ha en fortsatt bra tisdag! Kram :)

MADDISENJ.SE    •  

tack finis. riktigt snygg bikini!

♫♪ sandra    •  

söt!

Ida    •  

Herre vad snygg! Jag skulle knappt kunnat vänta till sommaren om jag vunnit den där :)

CECILIA    •  

så snygg!!

CECILIA    •  

så snygg!!

ullie    •  

åhh den ser verkligen jätte mysig o fin ut. kram kram

Oliwia    •  

Vann också en sån bikini somras, har den i gult :D så himla roligt!!!
Ställ gärna en fråga i min frågestund :) ha en bra kväll!

Daniella    •  

Grattis till vinsten! :)

Daniella    •  

Grattis till vinsten! :)

Bellefix    •  

Men vad roligt för dig! Sådana där lyckorus kan man leva ett bra tag på. Gratulerar! Du gjorde ett snyggt val också :)

tinabanck.blogg.se    •  

Åh så fin, kommer säkert passa dig perfekt. :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!