Jag behöver din hjälp!

Untitled #19

 
Nu blir det provvecka i skolan och då kommer jag knappast hinna blogga lika mycket som vanligt men kan instället låta er önska lite inlägg som ni skulle vilja se här i bloggen!
Det skulle vara sjukt kul att veta vad ni vill se! 
Ni får komma med helt egna förslag eller då något som redan finns på bilden!
 
Så önska på nu så ska jag försöka göra alla inlägg inom snar framtid! Kanske till och med i helgen? :)
 


My Fredblad    •  

Det här är gentligen en fråga jag brukar säga om nån har en frågestund, men men den passa här också!
Om du endast fick välja en outfit att ha på dig i resten av ditt liv, inklusive smycken osv, hur skulle den se ut?
KRAM!

Sara Ekman    •  

Något om resor! :)

NICOLE    •  

Jag tycker det är kul med åsikter/tankar, men även tips :)

MALIN    •  

Jag dras personligen till inlägg som handlar om kläder och smink men något specifikt önskeinlägg kommer jag inte på nu!

Siri |Diabitfit|    •  

Videos! Alltid lika roligt :D

Caroline    •  

Gärna room tour! :D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Det skulle vara kul med videos faktiskt. :)

Isabella Huynh    •  

Hårtips och room tour :)
sv: kommer tävla ut några masker snart så håll utkik ;)

mmaria.blogg.se    •  

SV: visst! :) kram!

hanna    •  

hehe ja det är otroligt skönt :D
man blir så pigg och glad!
vad ska du göra idag då? :D

Alice    •  

Smink och hårrutin tycker jag alltid är kul att läsa :)

Erika    •  

Jobbigt med prov :/

-    •  

Hauls, recensioner, room tour, sminkrutin, hårrutin, hårtips, fem skönhets produkter favoriter, 5 saker jag skulle köpa pånytt & 5 saker jag inte skulle köpa, favoritparfymer, videos!

michelle bergström    •  

Hur tar du hand om ditt hår? Använder du några speciella produkter?
Vad använder du för smink till vardags? Kan du visa hur du sminkar dig.

Elin    •  

Frågor och svar är alltid kul, tycker jag:)

Haft en bra start på veckan?

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så jättemycket:) och jag skulle gärna vilja se mer av hur du sminkar dig, kanske med en video? :) KRAM!

Sara    •  

Jag skulle gärna vilja ha tips på olika uppsättningar, med flätor osv :)

Viktoria Eriksson    •  

video eller dröm resemål låter roligt :)

Gina    •  

lycka till med proven!<3

Anita    •  

Dröm resemål vore kul att läsa om! :D

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Kan du inte visa hur ditt rum ser ut? :)

Prietha    •  

Hårrutin!!

KassandraPalma    •  

favoritparfymer och dröm resemål skulle vara kul att läsa om :)

isabella    •  

hade velat se ett "favoritplaggs" inlägg :)

moniki.blogg.se    •  

åh, tack :D

PHONTAS <33    •  

Room tour, parfymer och hårtips värkar intressant. Typ några utav de frisyrer du oftast brukar ha eller nått sånt :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!