En slapp outfit

 
Chill
Klicka på bilden för att se varifrån allt är!
Idag skulle det ha varit hur skönt som helst att ha på denna snygga men slappa outfit!
Tröjan ser ju hur mjuk och skön ut som helst och jag älskar färgen på byxorna! 
MK klockan och väskan skulle inte sitta fel dom heller!
 
Annars då? idag har jag varit i skolan, gått i stan, gymmat och köpt en ny jacka.
 
Vad har ni gjort idag? 


Elin karlsson    •  

En sådan outfit är så mysig :)
Vilken fin blogg och intressanta inlägg!

mot plus    •  

älskar MK-väskan särskilt! ^^

jaa tkr det är väldigt svårt att hitta skor!

tack så mkt =) Ha en fin kväll! =)

Caroline    •  

Byxorna var riktigt snygga!

idag har jag jobbat, slutar snart och då blir det middag och sen gymmet ^^

Sv; Tack! :D

Sara Ekman    •  

Snyggt :)

KassandraPalma    •  

skorna och bh var riktigt snygga!

idag har jag haft ett utvecklingssamtal med min mentor och mamma, gick förvånansvärt rba

svar: de va gott

bexollila    •  

sv: ja de är alltid kul att tipsa lite :D

Erika    •  

Vad snyggt det var :)
Själv har jag varit på högskolan idag.

emiza    •  

fint

Jennisbeauty    •  

Vilken underbar outfit! Ge miiiig! :D

Maria    •  

riktigt fin outfit :)

Amanda Johansson    •  

Åh, klockan! Så fin!

Emma & Julia    •  

Riktigt snyggt!

Janie    •  

Gillar BH-saken :O

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Bh:n var superfin!

Linda    •  

snygg mysig outfit

Lina Johansson    •  

Åh vad fint!

Sv: Ja det är det verkligen :D

Alice    •  

Väskan är verkligen en favorit för tillfället!

Pauline    •  

snyggt!

Elin    •  

så skön outfit!
sv: ja :D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Så snygg väska. :) Jag har varit hos kuratorn idag, annars har jag inte gjort så mycket.

Amanda♥    •  

Såå fin klocka! Vill ha en ny silverklocka, det är så snyggt!

Viktoria Eriksson    •  

Så snyggt, gillar tröjan! :)

Johanna    •  

Snyggt!

Ida Lindborg ♡    •  

Såå snyggt!

Sv: hihi tack så mycket! :D

Sanna Preifelt    •  

Supersnyggt :)

Idag har jag varit på massage och ansiktsbehandling, sedan på kvällen träffade jag vänner på fika :) Hoppas du har haft en toppendag :) ♥

Siri |Diabitfit|    •  

Ser ut som en bekväm outfit :]

JOHANNAOFSWEDEN ★    •  

Den där väskan är såå fin!

Emelie Ekman Lindqvist    •  

Älskar jeansen!! :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Superfin outfit :)

Sara    •  

Otroligt snyggt, älskar verkligen den enkla gråa tröjan :)

zeb    •  

Vilken otroligt mysig outfit, skulle inte säga nej till den haha...

Julia    •  

snyggt! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

snyggt

♫♪ sandra    •  

fin bh!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!